HRYCHEATYTRAINERYNÁVODYPREKLADYCD OBALYWALLPAPERYSCREENSHOTYDOWNLOAD

OSTATNÉ
KALENDÁR
FÓRUM
FIRMY
TOP 10

KÚP SI HRU
UŽÍVATEĽ
Prihlásiť
Registrácia


Užívatelia
Hry v obchode
Zlacnené hry

ABCgames
Kontakt, RSS, Spolupráca
ŠTATISTIKY
Hry:
Cheaty:
Trainery:
Návody:
Preklady:
CD obaly:
Wallpapery:
Screenshoty:
Download:
21409
5455
5063
1438
1600
7352
6159
13167
1687

Online 10167 užívateľov

Návody > Gothic 2: Gold Edition


Zobrazení:206515
Autor návodu:Andrej Eperješi, ABCgames.sk

Chapter I | Chapter II | Chapter III, IV | Chapter V, VI | Ostatné


Chapter V: Departure

Pri ceste naspäť, na moste pred priesmykom vám nový nepriateľ Orcish Warlord povie o útoku orkov a zaútočí. Zabiť a vezmite si jeho prsteň, ale nepoužívajte ho.



1. Deprivation
Randolph na Akilovej farme sa cíti nejako mimo a požiada vás, či by ste neskočili za Sagittou po nejaký liek. Ak za ňou zájdete, predá vám Healing of Addiction za 300 zlatých. Zaneste ho Randolphovi (500 xp) a dá vám 150 zlatých.

2. Lobart´s Orc Problems
Na Lobartovej farme sa stále niečo deje a tentokrát ju napadli orkovia. Všetkých pobite a oznámte to Lobartovi (600 xp). Za námahu vám dá 150 zlatých.

3. Neoras´ Dragon Egg Brew
Neoras, alchymista v monastery, skúša niečo nové a potreboval by na to dračie vajce. Ak ste vzali vajce od bieleho draka, tak mu ho dajte (600 xp). Ako odmenu si môžete vybrať tri veci, ale najlepšie je žiadať nápoj z dračieho vajca (ak ste bojovník). Pridá vám + 3 strength.

4. Hordes of Orc Elite Warriors
Keď sa stretnete s prvým Orkským Warlordom, môžete o tom povedať Hagenovi. Ten vám odporučí si o tom pohovoriť s Ingmarom stojacim vedľa. Musíte nájsť ich vodcu a zastaviť hrozbu. Ak si kúpite mapu oblasti so zaznačenými jaskyňami, tak si všimnite juhozápadne od mesta je osamotená jaskyňa. Normálne choďte na juh a na konci sa otočte v kaňone na sever. Tam v jaskyni je Orc Colonel. Zabite ho, má u seba mapu so zaznačenými pozíciami ostatných skupín. Ak potom pôjdete za Ingmarom, máte 1000 xp. a 300 zlatých, ale úloha nie je splnená. Zmizla mi po prechode do šiestej kapitoly.

5. Rosi´s Flight, Sekob Misses His Wife
Toto sú dve úlohy, no splniť môžete len jednu. Na Sekobovej farme sa od Sekoba môžete dozvedieť, že sa mu stratila žena a požiada vás, aby ste ju našli. Vydajte sa po ceste, ktorá vedie od taverny The Dead Harpy k jaskyni Čierneho trolla. Asi v štvrtine cesty stretnete Rosi a Tilla. Rosi vám povie, že utiekla od Sekoba (250 xp) a už sa k nemu nevráti. Ponúknite jej, že ju odprevadíte do mesta.
Teraz máte na výber. Prvá možnosť: odveďte ju naspäť na Sekobovu farmu a oznámte to Sekobovi (250 xp), ktorý vám z vďačnosti daruje 650 zlatých. Keď potom oslovíte Rosi (250 xp), nemyslí si o vás rozhodne nič pekného.
Druhá možnosť: Buďte dobrák a odveďte ju do mesta. Keď ju dovediete pred bránu, (1000 xp) poďakuje a dá vám 450 zlatých. Ak ešte skočíte za Sekobom a poviete mu o Rosi (250 xp), tak na vás zaútočí. Neviem prečo, ale je nesmrteľný, tak rýchlo dobehnite k posteli a vyspite sa. Potom už nebude útočiť, akurát sa s vami nebude chcieť zhovárať.

6. The Master of Dragons
Navštívte Xardasovu vežu. (Môžete ju vyčistiť od démonov, bude to treba, ak sa rozhodnete pre jedného z dvoch kapitánov). Vonku vám Lester povie, že odišiel a nechal vám list. Prečítajte si ho. Potom choďte za Pyrokarom. Z listu viete, že potrebujete knihu, ktorú ste mu predtým od Xardasa doniesli. Mágovia však už knihu Halls of Irdorath schovali do podzemia, ale umožnia vám k nej prístup. Zbehnite dole do podzemia a do časti, kam vás predtým Talamon nechcel pustiť. Tam zoberte knihu, otvorte ju a získate list a kľúč. Všimnite si na stene oproti veľkú knižnicu. Napravo od nej je na stene páka, stlačte ju a vojdite dole. Prejdite cez labyrint do miestnosti s dverami. Otvorte ich kľúčom z truhly. Za nimi na konci chodby pobite v ďalšej miestnosti démonov. Prečítajte si almanach (je ako bežné knihy na podstavci) a zoberte zo stola, všetko, čo tam je. Tiež sa stavte povedať Talamonovi, že ste odhalili skrytý vstup, dostanete 1000 xp.
Medzi vecami bola aj Runa (ak ste paladin) a kniha Dusty Book. Keď ju a almanach prečítate, zistíte, ako si prilepšiť k výbave. Popis je v zaujímavostiach na konci tejto kapitoly.
Ďalšie veci, čo ste zobrali, bola fľaštička Tears of Innos a mapa ostrova. Už viete, kde sa skrýva nepriateľ. Potrebujete loď. Ešte skočte za Pyrokarom a spýtajte sa na Tears of Innos a tiež povedzte, že ste otvorili knihu a čo ste zistili.

7. I Need a Ship
Na loď potrebujete kapitána a vhodný je Jorgen. Ak je teraz v kláštore, tak si pohovorte s Pyrokarom. Jorgen má u nich dlh a jediný spôsob ako ho zrušiť, je preskúmať, čo sa deje v Xardasovej veži. Vyčistite ju a oznámte to Pyrokarovi. Ten dovolí Jorgenovi odísť. Pošlite Jorgena do prístavu, nech tam na vás počká. Povie vám, že ešte musíte zohnať posádku, minimálne päťčlennú.
Pred kláštorom oslovte Miltena. Povie vám, koho by ste mohli osloviť, musia to byť vaši priatelia, ktorým dôverujete. Tiež sa ponúkne, že vás bude sprevádzať. Pošlite ho do prístavu, ak chcete.
V prístave, ak ste paladin, môžete prikázať strážcom pri lodi, aby vás vpustili na palubu. Ako paladin máte totiž vyššiu hodnosť než oni.
Ak ste žoldnier, tak skočte za sudcom. Keď ste predtým splnili quest The Judey´s Lackey, tak máte dôkazy o jeho nečestných praktikách. Vydierajte ho a dá vám priepustku, s ktorou vás pustia na loď (1500 xp). Že to s tou priepustkou vyšlo, ešte môžete oznámiť Leeovi (250 xp).

Teraz potrebujete posádku. Ako povedal váš kapitán, najmenej päť mužov, ale môže to byť aj viac (maximálne 10 aj s kapitánom, Girion sa neráta). Pre koho sa rozhodnete, pošlite ho do prístavu (500 xp za každého), tam na vás budú čakať. Keď budete chcieť vyraziť a pôjdete k lodi, osloví vás paladin Girion. Vysvetlíte mu, aká je situácia a on to pochopí. Povie, že vás bude sprevádzať, ale potom musíte loď vrátiť (nemusíte za ním ísť, ak nechcete, no nemá to žiadny vplyv). Keď budete mať všetkých, ktorých chcete, povedzte svojmu kapitánovi, že ste pripravený. Dá vám kľúč od kapitánskej kajuty.
Potom ešte môžete nakupovať, doplniť si vedľajšie questy, alebo čo chcete. Keď vstúpite do jeho kajuty, je nová kapitola. Keď je všetko hotové, vstúpte do kapitánskej kajuty a vyrazíte.

7.1. Who will be my Captain?
Na výber máte celkovo troch kapitánov lode. Jedného si zvoľte a pošlite k lodi (2000 xp).

Torlof
Pohovorte si s Torlofom a zistíte, že je to námorník. Spýtajte sa ho, či sa s vami nechcel plaviť. Nechce odísť, pokiaľ sú tu paladini. Máte vpustiť orkov do hradu a potom sa s vami vydá na cestu. Choďte teda na hrad v Oldworlde. Z budovy, v ktorej je zásobovač Engor, vyjdite nad bránu, kde jej strážca brány (Main gate Guard). Ten má kľúč, ktorý mu ukradnite, alebo ho zabite. Otvorte kľúčom dvere za ním a potiahnite v miestnosti za nimi páku, čím vpustíte orkov do hradu. Ak osadenstvu pomôžete, môžu to zvládnuť, no taktiež to tam môžu orkovia úplne vyplieniť. Len pre zaujímavosť. Skočte potom za Brutusom a uvidíte, že sa chová, ako by sa nič nedialo. Spýtajte sa ho, či sa zbláznil a zistíte, že je to zamaskovaný Seeker (400 xp) a budete s ním musieť bojovať.
Potom sa vráťte za Torlofom a oznámte mu splnenie úlohy (250 xp). Teraz súhlasí, že bude kapitánom vašej lode, ak mu zaplatíte 2500 zlatých. Je to riadny hajzel, zabiť paladinov a ešte aj hrabať prachy.

Jack
Viete, že bývalý námorník je aj Jack. Ak ste pre neho splnili quest, tak je už vo svojom majáku nad mestom. Skočte za ním a spýtajte sa ho, či by sa s vami neplavil. Bol by rád, no nechce nechať maják nestrážený. Ponúknite mu, že nájdete niekoho, kto sa oň postará. Odporučí vám Briana. Je to učeň kováča Harada v meste, tak za ním skočte a povedzte mu o majáku. Súhlasí a hneď sa tam vydá. Vráťte sa za Jackom a keď je tam už Brian (1000 xp), tak súhlasí, že sa s vami vyplaví.

Jorgen
Ak je teraz v kláštore, tak si pohovorte s Pyrokarom. Jorgen má u nich dlh a jediný spôsob ako ho zrušiť, je preskúmať, čo sa deje v Xardasovej veži. Vyčistite ju od démonov a oznámte to Pyrokarovi (1000 xp). Ten dovolí Jorgenovi odísť.

7.2. No Traveling Without a Crew
Tu je zoznam ľudí, ktorých si môžete najať. Na lodi máte plnú výbavu a podstatou toho, že vás budú ľudia sprevádzať, je to, že sa od nich môžete ešte učiť, ak nemáte niektoré prvky vytrénované tak, ako by ste chceli.
Milten - pred kláštorom.
Vatras - kňaz v svätyni v meste.
Angar - na Bengarovej farme (neviem, či tam bude, ak ho neoslovíte na hrade v Oldworlde v štvrtej kapitole).
Bennet - kováč na Onarovej farme.
Diego - v meste.
Lares - v dokoch, v meste.
Lester - pred Xardasovou vežou.
Gorn, Lee - obaja sú na Onarovej farme.
Wolf - žoldnier. (Ak ste ho nenajímali pre Bengara, pôjde. Ak ste ho najali, zostane s ním. Ak však Bengara zabijete, pridá sa k vám).
Biff - drakobijec s ktorým ste už mohli spolupracovať v štvrtej kapitole. Nájdete ho v Oldworlde. No jemu ide len o poklady, ktoré môže pri vašej ceste získať.
Mario - v dokoch, v krčme Pegleg. Ale prezradím, že je to zradca a budete s ním musieť bojovať; teda urobte, ako chcete. Ja som posledných troch pre obmedzený počet na lodi vylúčil.


Zaujímavosti

Paladini
- Consecration of the Sword
Môžete získať skvelú zbraň. Ak si kúpite od Harada za 2000 zlatých magickú zbraň a posvätíte ju v chráme v Kláštore za 5000 zlatých, hodnoty jej pekne vyskočia. Ak ju ešte posvätíte potom s Tears of Innos, ktoré získate v tejto kapitole (v rámci questu The Maser of Dragons), tak sa zlepší ešte viac.
Ak kúpite jednoručnú zbraň, tak po prvom posvätení je to Blessed Ore Blade (Dmg.120, Str.req 100), po druhom posvätení Wrath Of Innos (Dmg. 140, Str. req, 100).
Ak kúpite obojručnú zbraň, tak po prvom posvätení je to Sword of the Order (Dmg.140, Str.req. 120), po druhom posvätení Holy Executioner (Dmg. 160, Str.req. 120).

- Padadin´s Armor
Keď sa v rámci questu The Master of Dragons dostanete do podzemia pod kláštorom, tak v poslednej miestnosti nájdete mimo iného Runu a Dusty Book. Prečítajte si v podzemí Almanach a Dusty Book a zistíte, že pomocou svätenej vody a runy môžete vytvoriť teleportačný kameň. Ak vodu nemáte, kúpte ju u Goraxa (nestačí vám svätená voda od Ulthara, ak ju máte, potrebujete obyčajnú). Potom vojdite do knižnice a použite Rune Table, také zariadenie ako kovový glóbus. Keď stvoríte runu, teleportujte sa pomocou nej. Ste v malej miestnosti, kde je to najpodstatnejšie - Paladin´s Armor.

Žoldnieri
- Zbrane a Heavy Dragon´s Hunter Armor
Keď sa v rámci questu The Master of Dragons dostanete do podzemia pod kláštorom, tak v poslednej miestnosti nájdete mimo iného Dusty Book. Prečítajte si v podzemí Almanach a Dusty Book a zistíte, ako spraviť dobré brnenie a naučíte sa kovať skvelé zbrane. Stavte sa potom za Bennetom a povedzte mu, čo ste zistili. Spraví vám Heavy Dragon´s Hunter Armor za 20 000 zlatých. Dosť peňazí.
So zbraňami je to jednoduchšie. Naučili ste sa kovať tie najlepšie. Ak ste sa predtým kovanie neučili, tak sa od Benneta naučte aspoň základ, prvý stupeň, aby ste vedeli kovať aspoň obyčajné meče, to stačí. Potom môžete rovno vykovať Ore Dragon Slayer (Dmg. 160, Str.req. 140, One-handed bonus 10) na ktorý potrebujete 4 kusy rudy (ore) a 5 fľaštičiek dračej krvi (Dragon Blood). Druhou zbraňou je obojručák Large Ore Dragon Slayer (Dmg. 180, Str.req. 160, Two-handed bonus 10), na ktorý potrebujete 5 kusov rudy a 5 fľaštičiek dračej krvi.

Mágovia
- Vylepšenia
Keď sa v rámci questu The Master of Dragons dostanete do podzemia pod kláštorom, tak v poslednej miestnosti nájdete mimo iného Dusty Book a Tears of Innos. Prečítajte si v podzemí Almanach a Dusty Book a dozviete sa zaujímavosti o mocnom medailóne. Potom si ho pýtajte od Pyrokara, aby vám pomohol v boji so zlom a dostanete amulet The Divine Aura of Innos. Taktiež, keď sa s ním pozhovárate o Tears of Innos zistíte, že jedine členovia kruhu ohňa ich môžu absorbovať. Takže fľaštičku kľudne vypite a získate +5 Strengths a +5 Dexterity.




Chapter VI: The Halls of Irdorath

Dorazili ste na ostrov, kde sa skrýva zlo. Tu nemáte kam zablúdiť, stačí len postupovať stále vpred a kántriť všetko okolo seba. Keď dorazíte k trolovi, napraľavo od neho je miestnosť, kde je Ork Colonel. Keď ho zabijete, zoberte mu kľúč a zbehnite do miestnosti za trolom. V jedných dverách, ktoré otvoríte týmto kľúčom, je Pedro, chlapík z Kláštora, ktorý ukradol Innosove Oko. Povie, že bol očarovaný a že to nebola jeho vina. Odveďte ho na loď a tam vám povie, niečo o území, kde ste. Pri ceste späť loď napadlo niekoľko orkov, ale vaši si s tým poradia. Inak sú to pekní priatelia, jediný, kto je ochotný vás sprevádzať, je Angar.
Potom sa vráťte do miestnosti, kde bol Colonel a stlačte páky, ktoré sú za zhasnutými fakľami na stenách. Najprv ľavú, potom pravú.
Cez tajný prechod pokračujte až k drakovi, ktoréo zabite. Majte na sebe Innosvo oko (dobiť si ho môžete na lodi). Keď zabijete draka, tak za ním použite strelnú zbraňa streľte do dvoch vežičiek za priepasťou. V každej streľte do tlačidla, čo vám vysunie most, po ktorom pokračujte. Postupujte až k Shadow Lordovi Archolovi, od ktorého, keď ho zabijete, si vezmite kľúč. Otvorte ním dvere, v miestnosti, kde ste ho stretli. Pokračujte až do oválnej miestnosti s mnohými východmi. Cestou vás napadne Mario.
V tejto miestnosti budete musieť otvoriť veľké dvere pred vami. Najprv zbehnite napravo dole. Tam zabite Key Mastera a vezmite mu kľúč. Vráťte sa a napravo otvorte dvere. Tam sú páky, ktorými otvoríte mreže v horenej a dolnej miestnosti napravo. Otvorte najprv jednu a keď tam spravíte, čo treba, otvorte druhú. V každej miestnosti musíte aktivovať páku, ktorá sa objaví v jej strede. Keď to spravíte v miestnostiach napravo, otvorte dvere naľavo a tam sú páky, ktorými otvoríte mreže v miestnostiach naľavo.
V dolnej miestnosti napravo stlačte gombík na stene. Po bokoch sa objavia dvaja zombíci. Za každým z nich je gombík. Stlačte ich a objaví sa páka v strede.
V hornej miestnosti napravo stlačte tri tlačidlá v poradí stredné, ľavé a pravé. Potom sa vysunie páka v strede.
V dolnej miestnosti naľavo stlačte tlačidlo v stene a hneď sa objaví páka v strede.
V hornej miestnosti naľavo stlačte najprv stredné, pravé a potom ľavé tlačidlo a vysunie sa páka v strede.
Keď ste stlačili všetky páky uprostred bočných miestností, v centrálnej miestnosti sa objavia štyri panely. Aktivujte každý z nich a objaví sa piaty panel. Jeho aktiváciou sa otvoria dvere. Za nimi je mnoho Seekerov a Black Magician. Zabite ich a od mága si vezmite kľúč. V bočnej miestnosti môžete nájsť Amulet of Power.
Napokon sa postavte pred veľké dvere s ohnivými očami a otvorte ich (nie je tam nič, čo naznačuje, že sú aktivovateľné, ale ide to). Musíte mať prečítaný list od Black Magiciana a nasadené nabité Innosovo Oko. Za dverami už len dobehnite k hlavnému zloduchovi.
Je to Undead Dragon. Keď si s ním pohovoríte, nastane boj. Ak ste si vzali zo sebou na cestu Angara, tak asi v polovici cesty začne protestovať, ale môžete ho dotiahnuť až k drakovi, aby vám pomohol. Je ozaj silný, ale nič iné sa čakať ani nedalo. Po jeho likvidácii nasleduje animácia.
Potom sa objavíte v hale pred drakom. Môžete sa vrátiť a zobrať si z draka Soul Stone. Potom sa vráťte na loď. Cestou si zozbierajte priateľov, ktorí vás čakajú v jaskyniach. Na lodi už len oslovte kapitána a koniec. Gratulujem.

Chapter I | Chapter II | Chapter III, IV | Chapter V, VI | Ostatné

Súvisiace hry Gothic REMAKE
Risen 3: Titan Lords
Risen 2: Dark Waters - Air Temple
Risen 2: Dark Waters - Treasure Isle
Risen 2: Dark Waters
Gothic Complete Collection
Arcania: Gothic 4 - Fall of Setarrif
Gothic 3: Forsaken Gods Enhanced Edition
Arcania: Gothic 4
Risen
Gothic 3: Forsaken Gods
Gothic 3
Gothic 2: Night Of The Raven
Gothic 2
Gothic



Diskusia Príspevkov: 27 Hodnotenie
850 hlasov

100
60
20

80
40
0
61
Zobraziť všetky Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.sk 
Facebook
 ABCgames.SK | CZ | E-shop hry |