Na debut malého studia slušné, výhrad je ale víc než dost. Fanouškům žánru s klidným srdcem mohu doporučit, aby si hru vyzkoušeli, počkal bych ale na první slevu.
Je Mortal Shell dôstojným predstaviteľom Souls-like subžánru? Áno aj nie. Základ, ktorý od takýchto hier očakávame, v hre je - drastická obťažnosť, učenie sa na vlastných chybách a pomalý postup vpred. Lenže zároveň je hra natoľko prekopaná a pozmenená, že určite nebude pre každého „Souls" hladného hráča. Je však jednoznačne kvalitná a robená s veľkou láskou k žánru, len si treba na niektoré veci zvyknúť. Minimálne kvôli naozaj zaujímavo okorenenému súbojovému systému technikou Harden a možnosti hrať za štyri dosť rozdielne postavy s takisto rozdielnymi zbraňami sa to však oplatí vyskúšať. A ako už je pri podobných hrách zvykom, koniec je len začiatok, a tak sa vidíme v New Game+.