OSTATNÉ | ||
KALENDÁR FÓRUM FIRMY TOP 10 KÚP SI HRU | ||
UŽÍVATEĽ | ||
Prihlásiť Registrácia Užívatelia | ||
Hry v obchode | ||
Zlacnené hry | ||
ABCgames | ||
Kontakt, RSS, Spolupráca | ||
ŠTATISTIKY | ||
Online 7626 užívateľov | ||
Zobrazení: | 12767 | |
Autor návodu: | M. Duchoň alias Desi |
Ako ušetriť pri nákupe informácií:
Pokiaľ tvoja loď práve neoplýva palivom a chceš pri nákupe informáci ušetriť, tak po prílete na orbitu planéty s T-orbiťanom ulož pozíciu, daj všetku energiu do radaru a kontaktuj T-orbiťana a kúp si od neho informáciu.Tento proces opakuj až kým ti nedá súradnice, ktoré sú od tvojej polohy čo najbližšie (niektoré adresy ku koncu hry sú nemenné)
Ako na planétach hľadať hľadané objekty:
Po prílete k planéte ktorá je podľa súradníc označená ako miesto, kde sa nachádza hľadaný objekt (npr. Robot opravár) si over ktorému klanu planéta patrí.Pokiaľ je planéta voľná pristaň a kolonizuj si ju (stačia dve mechanické embriá) - nebudeš sa musieť prestrieľavať hordov robotov-pirátov.Pokiaľ je planéta už obsadená, ujisti sa, že s daným klanom máš priateľské vzťahy (pokiaľ nie nakúp z planéty alebo na kladnej lode daného klanu tovar, alebo si od nich vezmi misiu) a až potom sa pusti do hľadania. Ak je palnéto obsadená Astronmi (ako klanom), zostáva len nabiť zbrane na maximum a ísť hlavou proti múru (večšinou ten múr bude z Astronou).Po pristáni choď k počítaču a pozri si správy, pretože niekedy môže objekt tvojho záujmu ukradnúť obchodník alebo pirát z daného slnečného systému (potom ti neostáva nič iné ako dať všetku energiudo radaru a prečesávať celú slnečnú sústavu).Ak takúto správu nenájdeš pokračuj v hľadaní na základni. Objekt sa môže nachádzať v celej základni od prístaviska cez bane a továrne až po podzemnú dráhu (tam býva asi najčastejšie).Večšina záklydní má pritom ešte aj tajné chodby a miestnosti, ktoré sú ideálnim miestom na úkrytie také predmetu.Ak si už mnohokrát prešiel základňu bezvýsledne, vráť sa na orbitu planéty a potom na ňej zasa pristaň. Hľadaný objekt sa premiestni na iné miesto.
Ako získať Jumper:
Hneď po zapnutí hry, blízko teba preletí loď volajúca o pomoc, pretože ju prensledujú piráti.Po ich úspešnej likvidáci pristaň na zachránenej lodi a v počitači nájdeš s právu o tom, na ktorej planéte sa Jumper nachádza.Až budeš na základni (pokiaľ planéta nepatrí Hamerom, priprav si svoj bojový oblek - budeš ho potrebovať) podles dvere, ktoré ti blokujú vstup na základňu a Jumper bude priamo pred tebou na sĺpe v strede miestnosti, obkolesený vodou.Prejdi k dverám na opačnej strane miestnosti, otoč sa a vojdi do vody. Skrč sa a začni šplhať hore na stĺp kde na teba už čaká Jumper.
Ako nájsť Wanderer a získať SuperJumper (skrátene SJ):
Polohu Wandereru (hľadanej lode) získaš z holografického projektoru, ktorý poskladáš s troch častí lode Wanderer (ich polohu sa priebežne dozvieš od T-orbiťanou).Až priletíš do sektoru, kde je Wanderer, nastav energiu do radaru a objavíš vrak lode.Pokiaľ chceš môžeš pristáť a zistiť, že celú posádku zmasakrovali Astoni vedení Hegemoutom a poďla posádky lode, mali o Wandereru informácie od zradcu z Argusu.Hľadanie SJ na palube lodi je veľmi zdĺhavé a preto stačí keď z Parkanu niekoľko krat vystrelíš na Wanderer a po výbuchu ostane len SJ.No priazdnivci adventúr si asi predsa len dajú tú námahu a nájdu ho sami (áno, dá sa to).
Ako nájsť miestnosť stroja času:
Pre spustenei stroja času potrebuješ aktivátor ktorý získaš sám od seba (crazy, ha :-) na súradniciach kde pred niekoľkými dňami čakal Hegemount zo svojou loďoplanétostanicou (kto nevidel neuverí). Na planéte na ktorej sa má nachádzať stroj času (podľa informácii o súradniciach) choď do miestnosti podzemnej dráhy.Až budeš tam, choď do dverí na opačnej strane miestnosti a tam skoč do diery v podlahe, zohni sa a prelez škárou v stene.Potom choď rovno až prídeš do zahmlenej miestnosti (nedoporučujem skočiť dolu) a tam v počitači aktivuj stroj času. Cestovaním v čase sa dostaneš do doby, keď v oblasti v ktorej si získal stroj času na teba bude čakať Hegemount.Cestovanie časom nemá vplyv na stav tvojich kolónií, takže sa o naťažené palivo netreba obávať.
Stanica Hegemounta (Anomália):
Po vstúpení na stanicu za na Parkane zablokujú dvere.Nevšímaj si stráž a choď do dverí presne v opačnom rohu miestnosti.Dostaneš sa na križovatku ciest; v miestnosti za pravými dverami je nad výťahom regeneračné zariadenie.Ty ale pokračuj do ľavých dverí k miestnosti z jazerom.Tam zneškodni stráž a ponor sa do jazera a prejdi tunelom cez dvere do ďalšej miestnosti (pozor na robotov) a pokračuj dvertami k počítaču.V ďalšej miestnosti zneškodni robota a choď k stene napravo.Tam sa ti otvoria tajné dvere a za nimi na teba čaká Hegemount (je to veľká kopa železa v tvare pavúka rútiaca sa priamo na teba - nemožno ho prehliadnuť.Keď to z ním vybavýš, choď k stĺpu zo šípkou a z druhej strany sa naňho začni šplhať.Až budeš hore, choď k počítaču, pozri si adresu planéty s teleportom a nastav autodeštrukciu základne.Teraz sa nikde nezdržuj a čo najrýchlejšie sa vráť rovnakou cestou späť na loď.Po vzlietnutí ešte odhoď aktivátor stroja času a autopilot sa ti nastaví na planétu s teleportom.
Ako nájsť miestnosť planetárneho teleportu:
Teleport je skrytý na planéte, ktorej súradnice nájdeš v Hegemontovom počitači..Takže po pristáni sa vyber do baní a tam do prvej šachty a tam hľadaj miestnosť, v ktorej cesta z jednej strany baneprechádza na druhú (týchto miestností može byť viac, ale len jedna je tá pravá -steny v nej by mali byť žlté).V miesnosti sa zohni a vlez do diery pod stenou.Na druhej strane diery je chodba, ktorá ťa dovedie až k teleportu.Po aktivovaní teleportu sa vráť na loď a ocitneš sa v sektore stanice Argus.
Sektor stanice Argus:
Hneď po vstúpení do systému sa ocitneš v bojovej vrave a k tomu si počas prenosu stratil všetky rakety, drony, palivo a Jumper. Až zničíš všetky stíhačky Astronov, dostaneš od pilotov Hliadky informáciu o tom, čo sa deje na stanici.Leť na Argus.
Argus:
Na Arguse si dávaj pozor na stráž pretoźe narozdiel od robotov majú rakety a zdvojené zariadenie (dvaja predstavujú smrteľné nebezpečenstvo takže zbraňami nešetri! ), takže aj pri najmenšom poškodení neváhaj nad regeneráciou na Parkane. Po pristáni choď stále rovno až k výťahom (pozor na stráž, ktorú stretneš cestou).Pri výťahoch sa vyvez hňed prvým hore (smer počitač) a prejdi cez dvere a choď stále rovno (pozor na stráž !) cez ďalšie dva miestnosti.V tretej miestnosti choď na výťah vpravo od dverí, ktorými si prišiel, a zídi dolu.Prejdi k vý´tahu na opačnej strane miestnosti a vyvez sa ním na druhé poschodie.Znič stráž a vstúp do dverí smerujúcim k počítaču.Potom pokračuj po schodoch k ďalšim dverám a si pri počitači.V počítači vypni silové poľe, zabi Hiddena (objaví sa za stenou, ktorá sa odsunula za počítačom a má trochu tuhší korienok ako zvyšok posádky tak pozor nato!) a vstúp do dverí za počitačom.
Súvisiace hry |
Parkan 2 |
© 99-2022 ABCgames.sk |