Flanker sa síce tvári ako pravá simulácia a aj vyhlásenia tvorcov o "reálnom počítaní fyziky letového modelu" znejú síce úžasne pre simulátorových nadšencov aj pre milovníkov ruskej vojenskej leteckej techniky, ale skutočnosť je žiaľ iná. Hru som hral asi rok potom, čo vyšla, a teda nepamätám si presne všetky jej zásadné nedostatky, jeden mi však utkvel v pamäti natrvalo: jedná sa o možnosť vykonať s lietadlom manéver kobra v hocijakej polohe lietadla, dokonca aj pri lete na chrbte, či nožovom lete. A táto skutočnosť svedčí o tom, že hra využíva dopredu naskriptované letové situácie (pri rýchlosti cca 400km/h stlačím klávesu K, potiahnem joystick a kobra je na svete:-) a popiera možnosť, že by reálne počítala letový model. A bohužiaľ, toto isté sa týka i série LockOn. Aby som však len nehanil, musím uznať že Flanker 2.5 mala geniálnu atmosféru vzdušných súbojov na kanón, hlavne keď sa bili štyria na štyroch. Zato kampaň a misie boli takmer demotivujúce, žiadne motivácia postúpiť vyššie, len suché plnenie misií.