Užívateľ > LowProfile > Hodnotenia
| Užívateľ
| Hry
| Hodnotenia
| Priatelia
|
No kde začať a prečo som dal 50% to sa budem všetko snažiť vysvetliť.
Hra sama o sebe je krok vpred (nie po grafickej stránke alebo výraznej zmene herného princípu) ale boli v nej pridané veci,ktoré skrátka v prvom diele ShadowOfMordor chýbali.Napríklad customizácia postavy z hľadiska vzhľadu.Je tu možnosť zbierať zbor,lepší meč,dýku alebo luk (čo v prvej verzií dostupné nebolo).Čo sa nezmenilo je systém Nemesis (verbovanie vlastných kapitánov),ktorý sa rozšíril o skvelý mód siege (dobývanie pevností a aj ich následná obrana).Tento mód ma bavil dokonca viac než hlavná dejová linka príbehu (čo je trochu na pováženie).Hlavná postava sa nemení je to náš starý známy Talion v spirituálnom spojení s duchom Celebrimbora ("ringmaker" tvorca prsteňov moci).Ich cieľ je jasný poraziť raz a navždy Saurona a oslobodiť tak Mordor.Hra má rovnako ako v prvom diele rôzne konce (podľa toho na akú stranu sa pridáte).Toto všetko spolu s obstojnou dejovou linkou hru vynáša vysoko.Prečo som jej teda nedal 100% ? No a teraz sa dostávame k hlavným záporom hry,ktoré zrazili moje hodnotenie spolu až o 50%.Hlavná výhrada k samotnej hre je nový trend (ktorý sa bohužiaľ v hrách rozširuje ako rakovina) no a tým sú mikrotransakcie (možnosť nakupovania rozšírení a balíčkov v ktorých sú lepšie zbrane,lepší kapitáni,XP boosty a iné).