HRYCHEATYTRAINERYNÁVODYPREKLADYCD OBALYWALLPAPERYSCREENSHOTYDOWNLOAD

OSTATNÉ
KALENDÁR
FÓRUM
FIRMY
TOP 10

KÚP SI HRU
UŽÍVATEĽ
Prihlásiť
Registrácia


Užívatelia
Hry v obchode
Zlacnené hry

ABCgames
Kontakt, RSS, Spolupráca
ŠTATISTIKY
Hry:
Cheaty:
Trainery:
Návody:
Preklady:
CD obaly:
Wallpapery:
Screenshoty:
Download:
21465
5457
5063
1438
1600
7352
6179
13226
1687

Online 11795 užívateľov

Návody > Dragon Age: Origins - The Stone Prisoner


Zobrazení:18781
Autor návodu:Andrej Eperješi, ABCgames.sk

Kamenný väzeň je prvý z troch hlavných prídavkov k hre, ktoré sa dajú stiahnuť. Tieto prídavky sú naozaj miniatúry v porovnaní s pojmom „datadisk“ a ešte sú aj spoplatnené. Tento prídavok pridáva dve oblasti, jednu v ktorej nájdete ďalšieho spoločníka a druhú, ktorá je jeho osobnou úlohou, ak sa ju rozhodnete plniť. No hlavným prínosom je ten samotný spoločník, kamenná golemka Shale.

Po zapojení prídavku získavate v tábore hneď úlohu „Sulcher´s Pass“. Vydať sa tam môžete potom, čo opustíte Lothering. Vydajte sa z tábora do oblasti Sulcher´s Pass, kde postáva obchodník a zabávač Felix de Grobois. Povie vám, ako kúpil ovládaciu palicu na Golema, no prizná, že Golem je v neďalekej dedine, ktorá je plná Temnorodov, takže vám ju daruje, aby ju nemusel zahodiť. Na mape sa vám zobrazí dedina Honnleath. Získavate úlohu „Golem v Honnleathe“. Vydajte sa tam.


1. Dedina

Po vstupe do dediny vás čaká pár nepriateľov. prejdite ďalej na križovatku pri studni a tam je ďalšia skupina nepriateľov. Pri dome napravo je Olafova truhla, no vyžaduje kľúč. Pokračujte naľavo hore schodmi na námestie, kde je tretia, veľká skupina nepriateľov. U mŕtveho dedinčana si vezmite zakrvavený bronzový kľúč. Je to Olaf, takže s ním otvorte truhlu na druhej strane dediny a získate silnú dýku - Olafov výherný nôž na syry . Inak tu na námestí ešte nájdite na malom stolíku list a Kódex 231: A Note from Honnleath Village Council. V strede námestia si prezrite košík s vtáčím zobom a Shale, nehybného golema. Skúste ho aktivovať, ale zistíte, že nemáte správne aktivačné slová. Takže treba nájsť niekoho, kto ich pozná. V hornej časti námestia vstúpte do dverí, do pivnice Wilhelmovho domu.


2. Wilhelmovo sídlo

Vo vstupnej časti uvidíte Zvláštny zhluk kryštálov, z ktorých môžete získať kryštál pre Shale. Prejdite do knižnice, kde čaká skupina nepriateľov. Pobite ich a prejdite do malej, destilačnej miestnosti. Pri vchode je súdok, z ktorého si vezmite Wilhelmovo špeciálne pivo. Cez prázdnu vinicu prejdite do Bariérovej miestnosti, kde je za magickou bariérou schovaných pár dedinčanov a na bariéru dorážajú nepriatelia. Pobite nepriateľov. Naľavo na oltári máte žiariaci kryštál. Napravo na vyvýšenej plošine je prastarý list - Kódex 237: A Decades-Old Letter. Potom si pohovorte s ľuďmi za bariérou, konkrétne s Matthiasom a po úvodných slovách, keď zistí, že ste tu kvôli Shale, vám povie, že ju môžete mať. Zabila vraj jeho otca, no ovládacie slová vám dá, len ak zachránite jeho dcéru, ktorá zabehla do hlbších častí pivnice.

Prejdite dverami za ním až do Wilhelmovej pracovne. Tam vás napadnú prízraky. Prezrite si ich pozostatky a získate Pozoruhodný Greenstone (dar) a Prsteň festivalu žne (+2 Sila, obratnosť, +4 útok). Prezrite si knihu na stole a máte Kódex 224: The Journal of Enchanter Wilhelm, zistíte, že sa zahrával s nejakým démonom. Pokračujte chodbou popri dvoch kryštáloch, ktoré môžete vyrabovať.


3. Pivnica

Napokon vojdete do miestnosti s hlavolamom, mačkou a Amaliou, Matthiasovou dcérou. Z rozhovoru zistíte, že démon, ktorého spomínal Wilhelmov denník, je v tele mačky. Miestnosť bola magicky chránená a tak sa z nej nemá ako dostať. Prilákala Amaliu, aby nebola sama a odmieta ju prepustiť (respektíve zblbnutá Amalia nechce ani sama ísť). Cica vás požiada, aby ste deaktivovali magickú ochranu, ona posadne telo Amalie a odíde za jej otcom, ktorý si nič nemusí všimnúť. Teraz je rozhodnutie na vás.

- Môžete deaktivovať pascu. Predtým ste sa mohli dohodnúť, že ju oslobodíte a ona dievča pustí, alebo ste jej mohli klamať, že ju necháte odísť aj s dievčaťom. Keď sa cica chystá odísť, tak je povedzte, že dievča si nikam nevezme. Ak chcete, aby dodržala svoju dohodu, tak vás oklame a chce si dievča vziať. Ako sa začne pripravovať na boj, Amalia utečie. Potom bojujte s cicou a štyrmi ohnivými démonmi, ktorých si privolá na pomoc. Z padlej démonky získate Helmu Honnleathu (+2 ku všetkým vlastnostiam, +3 brnenie) a Opasok roztrieštených snov (+3 sila vôle, +10 mentálna odolnosť, pre mágov).
To, že ste ju napadli, sa nepáči Morrigane -3 (aj ak vás Cica oklamala), ale ocení to Alistair +2, Wynne +4, Zevran +4 a Leliana +7.
Vráťte sa za Matthiasom a Amalia je už pri ňom. Poďakuje vám a povie vám správne slová na aktiváciu Golema. Tiež prihodí 50 strieborných.

- Môžete deaktivovať pascu a povedať cice, že môže odísť. Tá posadne telo Amalie, ktorá tým zanikne. Nemusíte bojovať, nezískate veci, podviedli ste Matthiasa. Vaša sebeckosť imponuje jedine Morrigane +7, ostatných neohúri - Sten -3, Allistair -10, Leliana -15, Wynne -15.
Vráťte sa za Matthiasom a falošná Amalia je už pri ňom. Zdá sa mu síce trochu iná, ale aj tak vám poďakuje a povie vám správne slová na aktiváciu Golema. Tiež prihodí zlatku a 50 strieborných. Získate aj Opasok roztrieštených snov (+3 sila vôle, +10 mentálna odolnosť, pre mágov). Ak ste od cice požadovali odmenu (s tým, že jej necháte dievča, len ak sa vám to oplatí), tak dostanete po jej ovládnutí Amaliinho tela Palicu Wilhelma Magusa (+3 Sila Vôle; +25 Odolnosť voči ohňu; +10 % poškodenie ohňom a elektrinou).

- Môžete rovno povedať cice, že jej nepomôžete, ani jej Amaliu nenecháte. Zúrivá cica hneď posadne Amaliu a napadne vás. Bojujte s cicou a štyrmi ohnivými démonmi, ktorých si privolá na pomoc. Zabite ju, čím však zabijete aj Amaliu. Z padlej démonky získate Helmu Honnleathu (+2 ku všetkým vlastnostiam, +3 brnenie) a Opasok roztrieštených snov (+3 sila vôle, +10 mentálna odolnosť).
Priamy útok zapôsobí na Stena +4 a Oghrena +2, no nerozmyslené ohrozenie (a zabitie) dievčaťa nepoteší Wynne -5.
Vráťte sa za Matthiasom a povedzte mu, že je Amalia mŕtva (alebo mu klamte, že ste ju nenašli). Je zronený, ale aktivačné slová pre Golema vám aj tak povie a prihodí za námahu aj 50 strieborných.

- Magickú pascu držiacu cicu v podzemí deaktivujete tak, že nastavíte smerové kamene spôsobom, aby oheň prešiel z ľavej dolnej strany na pravú hornú. Keďže je jediné voľné miesto, na ktoré môžete presúvať kamene, tak si môžete pomôcť týmto stručným popisom:
Vľavo, vľavo, dole, vpravo, hore, vpravo, dole, vľavo, vľavo, hore, vpravo, dole, vľavo, dole, vľavo, dole, dole, vpravo, vpravo, hore, vľavo, dole, vpravo, hore, vľavo, dole, vľavo, hore, vpravo, dole, vľavo, hore, vpravo.


4. Záver

Napokon, keď máte od Matthiasa ovládacie slová, tak sa len vráťte hore na námestie a aktivujte Shalea. To, že beriete Shalea zo sebou, sa nepáči Alistairovi (-1 ak ho presvedčíte, že to má svoje výhody; -5 ak ho ignorujete; -7 u neho a -2 u Shale, ak uvažujete o tom, že Shale nevezmete a potom si to rozmyslíte). Môžete pred aktivovaním Shalea Alistaira nechať v tábore (a pri prívetivom prijatí aj potešiť Shalea +2). Prijatie golema, trpasličieho výtvoru ocení aj Oghren (+2). Získavate samozrejme aj Kódex 183: Shale.


5. Shale

Tým ste získali Shale ako trvalého spoločníka, ktorého môžete využívať pri hraní. Napriek tomu, že je to bonusová postava, reaguje Shale na niektoré udalosti v hre, vaše rozhodnutia a aj niektoré NPC reagujú na ňu. Môžete sa s ňou zhovárať a dávať jej darčeky pre zvyšovanie obľúbenosti.
Na záver hlavného príbehu v Ozrammare môžete o Shale prísť, pokiaľ bude s vami v aktívnej skupine. Tam sa musíte rozhodnúť, či sa pridáte na stranu Caridina, alebo Branky. Ak sa pridáte k Branke, tak sa Shale postaví na stranu Caridina a budete ju musieť zabiť.


6. Golemove spomienky (A Golem´s Memories)

Keď ste prešli hlavný príbeh Orzammaru a neprišli ste o Shale, tak si s ňou pohovorte v tábore. Bude sa vypytovať na Caradina a Nákovu. Povedzte jej pravdu, že boli zničení a spomenie si, keď zistí, že bol kedysi živý, tak ako ostatní golemovia, že zrejme niekde v podzemí leží odpoveď na otázku o jeho minulosti. Ak ste ho mali pri sebe v závere a rozhodli ste sa podporiť Caridina, môžete o tom hovoriť priamo tam na mieste a spomienok sa dočkáte priamo tam.
Zoberte Shale a vráťte sa do Hlbokých Ciest. Vstúpte do niektorej oblasti a tam Shale povie, že si spomína na nejaké miesto a vyznačí vám ho na mape - Cadash Thaig. Je to veľká oblasť plná nepriateľov a plná koristi. Takže sa len prebojujte na koniec oblasti. Cestou vás pri jednom moste napadne Hurlockský emisár, u ktorého nájdete Zakrvavený Amulet (to len pre zaujímavosť, nájdete tu mnoho koristi). Na konci oblasti je Golemský Monument. Ten stráži Ogre Alfa, tak ho zničte. Získate z neho Cadash Stomper, silné topánky. Je tu truhlica, v ktorej je dýka Dead Thaig Shanker. Aktivujte Golemský Monument a Shale tam nájde informácie o sebe. Zistí, že bol živý, že bol trpaslíčkou Shayle z rodu Cadash. Z tohto objavu nie je rozhodne nadšená, ale podporte ju tým, že „je to snáď to, čo hľadala“ a získate najväčšiu priazeň +18. Tým je úloha splnená a môžete odísť.

Súvisiace hry Dragon Age: The Veilguard
Dragon Age: Inquisition - Game of the Year Edition
Dragon Age: Inquisition - Trespasser
Dragon Age: Inquisition - The Descent
Dragon Age: Inquisition - Jaws of Hakkon
Dragon Age: Inquisition
Dragon Age II: Mark of the Assassin
Dragon Age II: Legacy
Dragon Age II: The Exiled Prince
Dragon Age II
Dragon Age: Origins - Ultimate Edition
Dragon Age: Origins - Witch Hunt
Dragon Age: Origins - Golems of Amgarrak
Dragon Age: Origins - Leliana's Song
Dragon Age: Origins - The Darkspawn Chronicles
Dragon Age: Origins - Awakening
Dragon Age: Origins - Return to Ostagar
Dragon Age: Origins - Warden's Keep
Dragon Age: Origins



Diskusia Príspevkov: 1 Hodnotenie
659 hlasov

100
60
20

80
40
0
49
Zobraziť všetky Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.sk 
Facebook
 ABCgames.SK | CZ | E-shop hry |