HRYCHEATYTRAINERYNÁVODYPREKLADYCD OBALYWALLPAPERYSCREENSHOTYDOWNLOAD

OSTATNÉ
KALENDÁR
FÓRUM
FIRMY
TOP 10

KÚP SI HRU
UŽÍVATEĽ
Prihlásiť
Registrácia


Užívatelia
Hry v obchode
Zlacnené hry

ABCgames
Kontakt, RSS, Spolupráca
ŠTATISTIKY
Hry:
Cheaty:
Trainery:
Návody:
Preklady:
CD obaly:
Wallpapery:
Screenshoty:
Download:
21465
5457
5063
1438
1600
7352
6179
13226
1687

Online 19601 užívateľov

Užívateľ > Pirios > Hodnotenia

| Užívateľ | Hry | Hodnotenia | Priatelia | Autor |

Kvalitná porcia akčnej FPS. Hlavnou devízou je hra za všetky tri rasy. Kvalitné GFX. Graficky a atmosférou mi to pripomína mix hier Dead Space, Far Cry a Crysis. Niektoré SFX mi bolo hneď povedomé, zmena zbrane a počítače = Fallout 3, čítanie záznamníkov = Dead Space, nabitie obleku Predátora cez ener. teminál = StarCraft. Dobre adaptovali efekty Predátorovej masky a obleku. Malo to svoje chybičky krásy aj logiky, chýbalo viac adrenalínu a misií, ale je to dobrá hra. Mne osobne chýbali nejaké cvičné misie s väčšími mapami a možnosťou si vybrať za koho hrať - sólo je možné hrať iba za ľudí dve malé mapy, a to s obmedzením, takisto mi chýba absencia klasického offline multiplayeru cez LAN. Táto hra je priam ideálom pre multiplayer, najmä kvôli rôznorodosti strán a ponúkaným herným režimom. Zo strany multiplayeru by som ju hodnotil aj na 90-100% :)
Z tejto hry mám rozpačité dojmy, dosť divne postavená hra s chybami a slabou dynamikou, keď je už človek navyknutý na hry ako je Crysis, Mass Effect, Far Cry, Dead Space a podobné, je toto slabý odvar. To AvP z 2010 je "oscarová" hra oproti tejto. Zlatý dobrý Half-Life 2 :)
Už archívna záležitosť pre starých PC fajnšmekrov. Jednoduchá RT stratégia na motívy antických bájí, ktorá sa sústreďuje na vojnové loďstvo a budovanie svojich prístavov. Táto hra ma určité čaro a to najmä vďaka detailom a peknej grafike. Staviate svoje prístavy, zlepšujete svoju zbroj a lode. Ťažíte zlato, lovíte ryby... bojujete, dobíjate a čarujete. Čo si zamilujete budú animácie lovu či bitky na lodiach.
Táto hra ma tak veľmi uspokojila, že som sa nezmieril s tým, že je tak krátka. Celý dej a postup jednotlivých misií je strhujúci. Stávate sa členom elitnej jednotky, v ktorej musíte spĺňať rozkazy. Od výsadku z vrtuľníku za prudkého dažďa na nákladnú loď v noci cez frontálne útoky na mestečká, vzdušné bombardovanie, ostrostrelecké manévre, protiteroristické akcie, po záchranu zajatcov a samého seba končí príbeh vrcholne a dojímavo. Nenudíte sa ani chvíľu, hra vám to nedovolí :)

Klady
* dej
* vizuálne efekty
* plynulosť a prirodzenosť postáv a okolia
* detailné scény
* celkové ovládanie hry a zbraní
* zvukové efekty a hudba
* videá v hre sú fixné (formát Bink)
* multiplayer

Zápory
* hra pomerne rýchlo končí, málo misií
* slabšia náročnosť
* potvrdenie o údajnej zmene HW
* nie na všetko sa dá strieľať a munícia dochádza príliš rýchlo :)


Grafika - 8/10
Ovládanie - 10/10
SFX - 10/10
Hudba - 10/10
Náročnosť - 8/10
Hrateľnosť - 9/10
VFX - 9/10
Autentičnosť - 9/10
Velke sklamanie. Strasny vyplach. Chcelo to viac ozivit sceny, napriklad odputanie pozornosti nepriatelov, aby niekto isiel za zvukom. Ovladanie na PC tejto hry je horor. Zaujimave, ze komunita si to musela riesit sama. Aby sa hra pre PC nedala spravne ovladat klavesnicou a myskou?? To co je? Pri COD4 som dal hodnotenie ovladania na maximum 10/10 a co tu? Ani tych 2/10 to nema, lebo to znamena totalne zlyhanie a potom sa to cloveku nechce ani hrat. Chvalabohu som hru nekupoval, inac by ma fakt *eblo, aby som sa hral ako skrotit mysku. Velky fail, jednoducho nad COD4 nie je a to po vsetkych strankach, ci uz SP alebo MP. Jedine co Ghosts ma dobre, tak to je SFX, hudba a grafika. A novy partak v podani "kybernetickeho" psa to nezachrani. Ak je clovek zvyknuty na taku seriu akou je Modern Warfare, tak toto mu pride ako datadisk.
Druhé pokračovanie v akcii nesklamalo. Opäť výborná atmosféra až na to, že hrací čas je pre takúto hru príliš krátky (osobne 8 hod. 38 min.) a tak z toho vzniká dojem slabej akcie až úplnej prostej jednorazovky. Hra je opäť rozdelená do troch kapitol. Uspokojenie môžem vyjadriť hlavne k tomu, že nedošlo k žiadnym zreteľným zmenám v hre, ktoré prvú verziu právom vynieslo na herné nebo. Novinkou je pridanie cvičných misií. Samozrejmosťou je aj multiplayer. Musím povedať, že prvá verzia zanechala u mňa silnejší dojem...

Pokračovanie tu:
http://members.chello.sk/branislav.pirek/recenz/#call6


Klady
* dej
* zvukové efekty a hudba
* ovládanie a navigácia
* grafika a vizuálne efekty
* detailné scény
* cvičné misie
* videá v hre sú fixné (formát Bink)
* multiplayer

Zápory
* veľmi krátke misie
* rýchle striedanie postáv
* slabšia náročnosť pri úrovni 'Regular'
* primitívna bonusová misia
* neautentické VFX tečúcej vody
* statická obloha

Grafika - 8/10
Ovládanie - 10/10
SFX - 10/10
Hudba - 8/10
Náročnosť - 7/10
Hrateľnosť - 9/10
VFX - 9/10
Autentičnosť - 9/10
Návrat legendy? Žiaľ nie. Electronic Arts malo v pláne nadviazať na hru C&C 2: Tiberian Sun a nemeniť nič radikálne. Pokračovanie C&C sme zažili prednedávnom pri treťom pokračovaní - C&C 3: Tiberium Wars a veľmi úspešne! Aj keď bola hra kompletne prerobená, napriek tomu to bola hráčska lahôdka. Štvrté pokračovanie malo zachovať jednotky a spôsob hry pôvodnej C&C 2. Čiastočne sa to splnilo – návrat známych jednotiek (Striker, Titan MKII či Mastodon). Čo sa však nestalo. Z nejasných dôvodov sa vytratil z hry štandardný staviteľský aspekt, ktorý bol základom tejto hry... Celá recenzia na recenzie.piri.sk.
Oprášenie starej dobrej klasiky po neuveriteľných 16. rokoch! Nejeden hráč si aj dnes zahrá akúkoľvek verziu Goblins, aj keď je to už pamätná záležitosť. Táto hra dokázala upútať hráčov v akomkoľvek čase. Pekná a jednoduchá grafika. Štvrté pokračovanie sa vrátilo k pôvodným trom škriatkom z prvej verzie - Oups, Ignatus a Asgard. Dej rozoberať nebudem, pretože toto dielko sa stalo úplným "prepadákom". Nie všetko sa musí bezprostredne inovovať. Toto pokračovanie je ako paródiou. Je smutné, že takmer nezničiteľnú klasiku môže takto niekto sprzniť. Nič len hrôza. Prevedenie do 3D rozhrania bolo najväčšou chybou. Scény a rovnako postavičky sú dosť primitívne. Ak to porovnám so starou grafikou pre MS-DOS, tak toto je ako keby som porovnával záchod zo staroveku s dnešným moderným (v opačnom zmysle). Nevypláca sa silou-mocou niečo vyprodukovať len preto, že je to herná klasika – na to treba mať aj cit.

Klady:
* snaha o návrat legendy

Zápory:
* 3D rozhranie
* grafika
* hudba a zvukové efekty
* ovládanie a hrateľnosť
* bez atmosféry


Grafika - 3/10
Ovládanie - 2/10
SFX - 2/10
Hudba - 2/10
Náročnosť - 2/10
Hrateľnosť - 3/10
VFX - 2/10
Autentičnosť - 3/10
Táto hra ma príjemne potešila. Aj keď tu máme Caesar IV, táto hra je o niečo lepšia. Skúsený hráč si ale všimne, že mu je táto hra nejako povedomá. Aj musí byť. Ako prvé si všimne zvukové efekty, ktoré sú tak nápadne podobné tým z hry Age of Empires. Hra je doslova hybridom dvoch hier – Age of Empires a Caesar. Napriek tomu, že nejde o príliš veľkú originalitu vývojárov, je hra dobre ucelená a má príjemné rozhranie, až na pár výnimiek. Hra je postavená na obdobnom systéme ako Caesar IV, takže ide skôr o budovateľskú hru s obmedzenými možnosťami ako o plnohodnotnú RT stratégiu.

Klady:
* grafika
* hudba a zvukové efekty
* ovládanie
* zmeny počasia
* striedanie dňa a noci
* videá v hre sú fixné (formát Bink)

Zápory:
* málo možností
* nevhodné orámovanie mapy
* ovládanie vojska
* obdobný systém ako Caesar IV
* neoriginálne zvukové efekty

Grafika - 8/10
Ovládanie - 8/10
SFX - 7/10
Hudba - 8/10
Náročnosť - 8/10
Hrateľnosť - 8/10
VFX - 8/10
Autentičnosť - 8/10

Hra roku 2008 v kategórii RPG (AIAS). Najlepšie tipy a recenzie. Žeby konečne poriadna injekcia do tohto žánru? Táto hra vyšla rovnako spolu s Fallout 3, aj keď o pár mesiacov skôr. Dal som si načas a otestoval som ju až teraz. Sci-fi žáner je moja domovina a očakával som od tohto titulu naozaj veľa. Ja som v tejto sfére dosť konzervatívny a vidím, že hry sa veľmi ďalej nepohli...

Klady
* dej
* hudba
* interakcia
* rôzne lokácie
* náročnosť
* vykreslenie postáv

Zápory
* integrita objektov
* zvukové efekty
* málo možností
* nereálnosť
* slabšia AI spolubojovníkov
* iba traja členovia tímu
* chýba čas, počasie a zmena dňa a noci
* prieskumnému vozidlu chýbajú funkčné svetlá
* chýbajú svetlice (alebo iné svetlo) pre použitie pri roklinách alebo v tme
* zameriavač a prehrievanie zbraní (nie je možnosť vychladnutia)
* hru nemožno uložiť v akejkoľvek situácii
* chýba interakcia s loďou počas vysadenia
* DRM ochrana programu a načítavanie z média

Grafika - 8/10
Ovládanie - 8/10
SFX - 5/10
Hudba - 8/10
Náročnosť - 9/10
Hrateľnosť - 8/10
VFX - 7/10
Autentičnosť - 8/10

Celá
StarCraft je legendou. Žiadna iná hra tohto typu nezožala taký úspech. Na druhé pokračovanie sme čakali dlhých dvanásť rokov. Prvé ukážky tohto pokračovania boli plné očakávania. Musím povedať, že ma táto verzia veľmi nenadchla. Túto verziu vyvíjali až tri roky a pritom spravili opäť tie isté chyby ako v prvej verzii (ak sú niekde dvere či rampa, majú tadiaľ aj jednotky prechádzať). Grafika je na tom veľmi dobre. Menu hry je zaujímavé, ale nie príliš účelové. Novinkou je vývoj jednotiek samostatne v rámci celej kampane. Video sekvencie sú netypicky kombinované medzi filmovými a generovanými v 3D. Ak odmyslím novodobý teror výrobcov PC hier na registráciu a podobné nezmysli, je hra príjemným, ale nie prevratným "comebackom".



© 99-2022 ABCgames.sk 
Facebook
 ABCgames.SK | CZ | E-shop hry |