HRYCHEATYTRAINERYNÁVODYPREKLADYCD OBALYWALLPAPERYSCREENSHOTYDOWNLOAD

OSTATNÉ
KALENDÁR
FÓRUM
FIRMY
TOP 10

KÚP SI HRU
UŽÍVATEĽ
Prihlásiť
Registrácia


Užívatelia
Hry v obchode
Zlacnené hry

ABCgames
Kontakt, RSS, Spolupráca
ŠTATISTIKY
Hry:
Cheaty:
Trainery:
Návody:
Preklady:
CD obaly:
Wallpapery:
Screenshoty:
Download:
21465
5457
5063
1438
1600
7352
6179
13226
1687

Online 11679 užívateľov

Návody > Dungeon Siege II


Zobrazení:210143
Autor návodu:Andrej Eperješi, ABCgames.sk

Akt I | Akt II | Akt III | Sekundárne Questy


Pre orientáciu som označil červenou farbou prvé získanie každého vedľajšieho questu v návode. Návod je písaný postupne, ako som prechádzal hru. Na záver som ešte osobitne vypísal všetky vedľajšie questy, pre väčšiu prehľadnosť.
Pre zberateľov som označil všetky Chanty modrou farbou. Sú zaznačené postupne ako som ich nachádzal pri hraní. Každý má svoj unikátny názov, akurát všetky záhadné chanty sú označené ako Mysterious Chant. K tým som pridal do zátvorky aj ich celý recitál, aby ste sa vedeli zorientovať, ktoré už máte a ktoré nie. V návode je všetkých 76 Chantov.
Zelenou farbou som označil všetky knihy. Tiež sú spísané len v návode, ako som ich postupne nachádzal. Tu mi jedna kniha unikla, ale všetkých zvyšných 35 kníh v návode nájdete.



Akt I

Chapter 1: The Siege of Greilyn Beach
  • Get your orders from Morden Lieutenant Jerind.
  • Destroy the training dummy using a melee weapon.
  • Destroy the training dummy using a ranged weapon.
  • Destroy the training dummy using a Nature Magic or a Combat Magic Spell.
  • Get your orders from Morden Lieutenant Kargack.
  • Destroy the bracken shell.
  • Make your way to the front lines.
  • Reinforce the troops on the other side of the tunnel.
Prvá kapitola je tréning, aby ste získali do krvi ovládanie a systém hry. Oslovte Jerinda, aby vás vpustil na tréning. Tam zničte figuríny vašou dýkou, druhý rad figurín lukom a tretí rad mágiou. Pred bránou oslovte Kargacka a prejdite ďalej. Likvidujete nepriateľov a zničte lastúru, z ktorej vychádzajú nepriatelia. Potom sa len prebojujte dlhou cestou k jaskyni. V jaskyni vás čaká Infused Ketril a ďalší nepriatelia. Keď sa ňou prebojujete k bráne na druhej strane, už len sledujte animačku, v ktorej Valdis dobije chrám a zradne sa zbaví svojich, už nepotrebných žoldnierov.


Chapter 2: Prisoner of War
  • Go to Merchant shop and ask for the basket of sharpening stones.
  • Bring the sharpening stones to the Dryad outpost.
  • Kill all of the Morden attackers and release the captured dryads.
  • Speak with Warden Celia at the Dryad outpost.
Preberáte sa vo väzení Dryád. Oslovte strážkyňu a po rozhovore so správkyňou väzenia budete prepustený na žiadosť elfa Amrena, ktorý verí vo vašu budúcu dôležitosť. No stále máte na krku obojok podriadenia, takže ste naďalej väzňom, pokým nedokážete svoju užitočnosť. Máte doručiť brúsne kamene do Dryádskej strážnice. Zájdite k lanovke a zvezte sa do časti s obchodníkmi. Tu oslovte učňa kováčky Dumy. Je to neďaleko stojaca Apprentice Telinu. Dá vám kamene. Tiež od nej môžete získať vedľajší quest "Armorer´s Apprentice". Obďaleč posedáva Enchantress Lumila, od ktorej môžete získať ďalší vedľajší quest "Lumilla´s Salve". Potom zájdite k východu z mesta. Pri bráne postávajú bojovník Lothar a rangerka Deru. Jedného z nich si môžete vziať za partnera (neskôr aj druhého, keď v krčme zaplatíte 500 zlatých). Zvezte sa lanovkou dole.
Tam vás čaká dryádska strážkyňa Jera, ktorá sa podujme odprevadiť vás do základne. Popri ceste stretnete Lirrit, ktorá vám povie niečo o rastlinách, z ktorých môžete získavať fľaštičky s manou a so životom, no potrebujete na to špeciálne skilly. Poniže pri svätyni stojí Esselte, ktorá vám vysvetlí funkciu svätýň a magických slov. Jednu formulku vás sama naučí "Lesser Chant of Fortification". Keď prejdete za svätyňu ďalej, nájdete vežu, v ktorej sa zvezte dole výťahom. Dole sú štyri dvere a každé otvorí len postava na leveli 3 (jedny pre bojovníka, druhé pre rangera, atď). Za dverami je nejaká dobrá výbava. Tiež tu máte v hlavnej sále podstavec, z ktorého sa môžete naučiť Lesser Chant of Dexterity.
Vráťte sa na cestu a pokračujte s Jerou poniže, kde je stanovište hliadky. No obsadili ho nepriatelia a dryády zajali. Jera vtrhne dnu, len aby ju zabili, takže ju pomstite. Keď pobijete nepriateľov, získate kľúč, ktorým otvorte mreže a oslobodíte tak zajaté Dryády. Dorazí Celia a keď ostatné Dryády potvrdia, že ste ich zachránili, poverí vás ďalšou úlohou. Dostanete tiež nejakú výbavu, kľúč od brány a teleportačný kameň.


Mapa

  1. Väzenská časť. Prisoner Warden Celia.
  2. Obchodnícka časť. Apprentice Telinu (quest The Armorer´s Apprentice), Enchantress Lumila (quest Lumila´s Salve), mestský teleport. Prístup do Northern Greilyn Jungle.
  3. Obchod so zvieratami. Pet Merchant Neda (quest Dire Wolf), Laenne (quest Secrets of the Elven Shrine), Lelani (quest Lelani´s Sorrow). Prístup do Southern Greilyn Jungle.
  4. Northern Greilyn Jungle.
  5. Krčma. Grizzled Bar Patron (quest Secrets of the Xeria´s Temple), Jordhan (quest Lelani´s Sorrow).
  6. Great Hall, Infirmary. Tanzi, Hesla a Moraine (quest The Hak´u, Part II), Arianne (quest Taar´s Investigation), Rokhar (quest Dire Wolf), Taar.
  7. Časť Falls. Fenella (quest Lelani´s Sorrow), Tamari (quest The Kithraya Hive).
  8. Duch č. 5 (quest Spirits of Aranna)


Chapter 3: The Morden Towers
  • Find the first Morden tower.
  • Burn down the first Morden tower.
  • Find and burn down the second Morden tower.
  • Find and burn down the third Morden tower.
  • Find and burn down the fourth Morden tower.
  • Return to Warden Celia in the Eirulan prisoner´s terrace.
  • Speak with Taar in the Eirulan great hall.
Otvorte si bránu a vydajte sa vpred. Uvidíte ako Hak´u bojujú s Boarbeastom. Pobite ich a choďte na západ, kam utiekol Boarbeast. Nájdete tam totem, na ktorý kliknite a objaví sa truhlica s výbavou. Vráťte sa na cestu a pokračujte ďalej na sever. Keď dorazíte ku schodom, choďte popri nich na severozápad a narazíte na ďalší totem, ktorý vám sprístupní ďalšiu truhlicu s výbavou. Potom pokračujte hore schodmi. Pri bráne môžete stráže oklamať, že patríte k žoldnierom (čo bola predtým pravda) a pustia vás, alebo ich jednoducho zlikvidujte a bránu si otvorte sami. Než prejdete bránou, môžete ísť doprava a prebojovať sa cez niekoľko kopcov s Hak´u a získať nejaké predmety. Keď prejdete cez bránu, naľavo je ďalšia cesta do kopcov k skupinkám Hak´u. Inak pokračujte po ceste k prvej veži.
Pobite nepriateľov a potom rozbite klietku s uväznenou dryádou. Po rozhovore s ňou kliknite na trosky klietky a vypadne z nich drevená tyč, ktorú si vezmite. Tú si vezmite do ruky ako zbraň a použite ju na oheň. Keď vzplanie ako fakľa, tak ju použite na vežu, ktorá začne horieť a vybuchne.
Pokračujte cestou až dorazíte k teleportu. Aktivujte si ho. Naľavo od neho je rozpadnutá veža, v ktorej nájdete Lesser Chant of Strength a Lesser Chant of Intelligence. Cesta ďalej napravo je uzavretá, tak pokračujte naľavo. Keď dorazíte k mostu, naľavo je stará veža. Vstúpte do nej a na ľavej stene je uvoľnený kameň, ktorý potlačte a vysunie sa vám truhla s korisťou. Potom prejdite mostom. Za ním uvidíte Dryádu bojujúcu s Hak´u. Po boji Dryádu Morain oslovte a požiada vás, aby ste zachránili jej neter Tanzi, ktorú uniesli Hak´u. Získate tak vedľajší quest "The Hak´u".
Môžete sa ešte vrátiť trochu nižšie a popri health shrine prejsť mostom, za ktorým je rituálny tábor Hak´u, ktorý môžete vyčistiť od nepriateľov a vyrabovať. Potom sa vráťte naspäť hore, kde ste našli Morain a pokračujte cestou ďalej, k druhej veži. Zničte ju tak ako predošlú, pripáľte drevo a podpáľte ju. Ak ste drevo zahodili, je tu ďalšia klietka, ktorú môžete rozbiť a získať kus dreva. Za vežou je naľavo malý tábor Hak´u a napravo môžete prejsť za vodopád do jaskyne. Je v nej duch, s ktorým zatiaľ nemôžete nič robiť, no môžete sa tu naučiť Mysterious Chant (Rando Conjurum Es).
Pokračujte ďalej po ceste k tretej veži, kde zvládnite prvý tuhší boj. Zničte ju ako predošlé dve. Ak pôjdete od veže naľavo, dostanete sa k druhej strane rozbitého mosta, na druhej strane ktorého ste predtým stretli Morain. Pokračujte ďalej cez zničenú vežu.
Po chvíli budete môcť odbočiť doprava. Vydajte sa tou cestou a nájdete tajnú základňu Hak´u. Vstúpte do jaskyne a pobite nepriateľov. Tam bude zachránená Tanzi. Pri spustenom moste v jaskyni môžete potiahnuť páku a vysunúť ho. Prejdite a za mostom si pri duchovi môžete vziať Tattered Diary do vašej zbierky kníh. Keď sa prebojujete na druhú stranu a vyjdete z jaskyne, dostanete sa na začiatok, neďaleko mesta. Takto si vytvoríte miernu skratku. Vráťte sa naspäť na cestu a pokračujte k štvrtej veži.
Pri veži opäť pobite nepriateľov a tak ako predošlé, aj túto podpáľte a zničte. Potom prejdite za vežu, kde aktivujte teleport a preneste sa do mesta.
V meste sa vráťte do časti s väzňami a oslovte Warden Celiu. Vašu žiadosť o prepustenie podporia vami zachránené Dryády, takže Celia súhlasí. Zájdite naspäť do časti s obchodníkmi a východnou lanovkou sa odvezte do Great Hall. Tam oslovte Dryádu Taar a tá vám zloží obojok.


Mapa



  1. Lanovka do mesta Eirulan.
  2. Vstupy do "The Hak´u Caves" Zadná časť jaskýň Hak´u.
  3. Veža so vstupom do malej svätyne.
  4. Malý tábor Dryád (Dryad Outpost)
  5. Prvá Mordenská veža.
  6. Teleport - Northern Greilyn Jungle.
  7. Tri tajné mordenské veže. (Quest Finala´s Contempt).
  8. Hak´u Ritual Camp. (Hak´u Ceremonial Blade, Quest Taar´s Investigation)
  9. Druhá Mordenská veža.
  10. A Tranquil Cave. (duch č. 7 - quest Spirits of Aranna)
  11. Tretia Mordenská veža.
  12. Tajný vstup do "The Hak´u Caves". Predná časť jaskýň Hak´u, ktorú môžete spojiť so zadnou.
  13. Štvrtá Mordenská veža.
  14. Teleport - Western Greilyn Jungle.
  15. Malý tábor Dryád (Dryad Outpost)
  16. Duch č. 3. (quest Spirits of Aranna).
  17. Dom uzurpátora Hak´u (quest The Hak´u, Part II).
  18. Elská Svätyňa (An Elven Shrine, Elfská Fontána, quest Secrests of the Elven Shrine)
  1. Miesto, kde nájdete Tanzi (quest The Hak´u).
  2. Duch č. 2 (quest Spirits Of Aranna)

Chapter 4: The Plague
  • Find the Ancient Elven Shrine.
  • Locate the Elven Fountain.
  • Fill the empty vial with water from the Elven Fountain.
  • Report back to Taar in the Eirulan great hall.
Zároveň vám však Taar povie, že ste sa nakazili morom, ktorý roznášajú potvory v lese, no je tu šanca, ako vás zachrániť - napiť sa vody z prastarej elfskej fontány. Oproti nej je Tellendril, ktorý vám povie niečo o bojových piedestáloch (War Piedestal). Na poličke pri ňom je kniha Tome of Smithing, ktorú potrebujete pre vedľajší quest. Obďaleč sedí Anerith, ktorá vám povie niečo prijímaní questov. Poniže je historička Arisu, ktorá vám môže povedať rôzne príbehy o histórii Dryád a o okolí. Na stole pri nej si vezmite knihu The Mothers of Eirulan.
Potom choďte vedľa do Infirmary, kde sú Morain, Tanzi a Hesla. Pohovorte si s nimi, aby ste splnili quest The Hak´u a získali quest The Hak´u, Part II. Vráťte sa do obchodníckej časti a už by ste mali mať dosť zlata, aby ste mohli u obchodníka Bernarda kúpiť 4 Nettle Cluster a dať ich Lumille na splnenie jej questu. Za odmenu dostanete Lumilla´s Salve (predmet na očarovanie). Taktiež zájdite za Telinou a povedzte jej, ako spraviť Dryádske brnenie (možnosť č. 3) - splníte tak quest a dostanete za odmenu ňou práve vyrobené brnenie.
Odvezte sa lanovkou k obchodníčke so zvieratami. Môžete si u nej kúpiť nového partnera (osla, ľadového elementála, škorpióna). Zájdite do susedného domu, kde žije Lelani. Môžete u nej prijať vedľajší quest "Lelani Sorrow". Po rozhovore si vezmite bábiku (Child´s Doll). Potom zájdite ešte do domu nad obchodom so zvieratami a oslovte Laenne. Je to zberateľka starožitností a jednu konkrétnu má záujem - získate quest "Secrets of the Elven Shrine".
Vráťte sa do centra a zájdite lanovkou do krčmy. Vstúpte do krčmy. Pri pulte sedí Grizzled Bar Patron. Pohovorte si s ním, stále voľte prvú odpoveď, až kým sa nevykecá a získate quest "Secrets of Xeria´s Temple". U krčmárky Leni si môžete za 500 zlatých kúpiť miesto pre ďalšieho spoločníka. Pre ďalšieho za 1500 zlatých, no na to zatiaľ nemáte. Za barom si môžete zo zadnej miestnosti vziať knihu The Hak´u. Z plošiny s krčmou sa odvezte lanovkou do časti Falls.
V dome je elfka Fenella. Stratil sa jej manžel a jej dcéra je z toho nešťastná. Spýtajte sa, čo to má na stole. Ponúkne vám fľašu elfského piva výmenou za niečo, čo by potešilo jej dcéru. Dajte je bábiku od Lelani a vezmite si pivo (Elven Ale). Tým ste pokročili v queste Lelani´s Sorrow, no ani z ďaleka nie je kompletný. Prejdite zadným vchodom jej domu a zvezte sa dolu výťahom. Prejdite túto časť a vyvezte sa druhým výťahom hore. Tam v dome oslovte Dryádu Tamari - sľúbte jej, že sa postaráte hmyzoidnú potvoru, ktorá ju máta a získate quest "The Kithraya Hive". Neďaleko jej domu potiahnite páku a spustíte most, ktorý vám vytvorí skratku do prednej časti Falls, takže to už nemusíte obchádzať cez výťahy. Vráťte sa k teleportu a preneste sa Western Greilyn Jungle.

Pokračujte cestou na západ a pri Incantion Shrine nájdete Lesser Chant of Mage Health. Ďalej na západ a pobite v oblasti Hak´uov. Akurát sa nedostanete za múry, za ktorými sa skrýva uzurpátor. No pri nich nájdete dva podstavce, z ktorých sa naučíte Lesser Chant of Casting a Lesser Chant of Ranger Health. Keď to tu vyrabujete, vráťte sa naspäť na rázcestie pri teleporte. Choďte doľava, kde je malý tábor Dryád. Pustia vás dnu, kde si môžete pobrať vybavenie a tiež sa z podstavca naučte Lesser Chant of Fighter Health. Potom pokračujte cestou za týmto táborom. Tá vás dovedie až k svätyni.

Vstúpte a prebojujte sa až k výťahu. Cestou budete míňať miestnosť, ktorú otvorí len Ranger levelu 6, v ktorej je nejaká korisť. Inak sa zvezte dole výťahom. Pri výťahu na západnej stene nájdite tajné tlačidlo, ktorým otvoríte skrytú miestnosť v rámci questu Secrets of the Elven Shrine. Vezmite si kocku z hromady kociek (Green Life Cube Pile) a položte jednu na žiariaci otvor (Green Sight Cube Socket). Objaví sa páka, ktorú použite a zveziete sa o podlažie nižšie. Tam nájdite za pákou pri výťahu ďalší spínač na stene a otvorí sa tajná miestnosť. Vezmite si tu dve žlté kocky a jednu vložte ju do otvoru v tajnej miestnosti. Z nej si tiež vezmite dve červené kocky. Objavila sa vám pri výťahu ďalšia páka, tak ju použite a zveziete sa nižšie. Tam nájdite ďalší spínač na stene, ktorým si otvorte tajnú miestnosť. V nej do otvoru vložte jednu červenú kocku a z hromady tunajších kociek si vezmite dve purpurové (Purple Death Cube). V miestnosti s výťahom položte jednu purpurovú do otvoru a otvorí sa vám ďalšia miestnosť. Vstúpte do nej. Sú v nej tri otvory, ktoré sa postupne aktivujú. Najprv umiestnite žltú kocku, potom červenú a nakoniec purpurovú kocku smrti. Objaví sa páka, ktorú potiahnite a vyveziete sa výťahom do tajnej miestnosti na hlavnom podlaží, kde budete pokračovať. Tu si vezmite stratený elfský zafír (Lost Sapphire of the Elves) a preskúmajte aj tri podstavce, z ktorých sa naučíte Lesser Chant of Fighter Power, Lesser Chant of Ranger Power a Lesser Chant of Mage Power.

Vyjdite do miestnosti s výťahom a pokračujte chodbou na opačnú stranu. Cestou pôjdete popri dverách, ktoré otvorí len Prírodný mág levelu 6. Ak na to nemáte, nevadí, môžete sa sem vrátiť neskôr. V poslednej miestnosti porazte niekoľko silných Hak´u a otvoria sa dvere ďalej. Za nimi už len porazte slabších Hak´u a máte tu vytúženú fontánu. Kliknite na ňu a naplníte si fľaštičku vodou. Tiež si tu v miestnosti nájdite podstavec, na ktorom je Lesser Chant of Prosperity. Prejdite do bočnej miestnosti, kde je teleport, takže sa nemusíte celú tú cestu vracať. Použite ho a preneste sa do mesta.

V meste zájdite k obchodu so zvieratami a nad ním, na poschodí dajte zafír, čo ste našli v svätyni Laenne, ktorá vás zaň odmení. Potom zájdite do Great Hall a tam oslovte Taar. Povie vám, že ste vyliečený z moru a získali ste voči nemu imunitu. Požiada vás, aby ste odviezli zvyšok vody z elfskej studne do Dryádskej kolónii, kde v exile žijú nakazené dryády. Ponúkne vám, že vás bude sprevádzať, tak ak chcete, môžete ju vziať do party.


Chapter 5: The Dryad Exile Colony
  • Find the Dryad Exile Colony.
  • Save Old Man.
Keď ste prijali do party Taar, tak si ju zvoľte ako vedúcu postavu a choďte do susedného domu, kde s ňou oslovte Arianne. Povie vám o beštii, ktorú ovládajú Hak´u a ktorú zabijete len ich ceremoniálnou čepeľou - získate tak quest "Taar´s Investigation".
Zájdite do obchodu so zvieratami a oslovte predavačku Nedu. Spýtajte sa, či nemá nejaké mocnejšie zvieratá. Povie, že by chcela získať Divokého vlka a získate tak quest "Dire Wolf". Zájdite naspäť do Great Hall a oslovte tam mága Rokhara. Ponúkne vám pomoc pri zajatí vlka, tak súhlaste, že sa s ním vonku stretnete. Použite teleport do Northern Greilyn Jungle.

Tam choďte do Rituálneho tábora, ktorý ste už navštívili predtým. Na sever, cez most a na sever cez druhý most. Tam pobite pár nových nepriateľov a z obradného miesta vytiahnite zo srny Hak´u Ceremonial Blade. Vráťte sa naspäť do mesta a prejdite do časti s obchodom so zvieratami. Tam prejdite južnou bránou a zvezte sa výťahom dole.

Tu máte novú oblasť. Prebojujte sa nižšie, kde sa cesta stáča na východ. Vy sa dajte na juh do kopcov, kde na konci vstúpte do jaskyne. Na jej konci je Garganturax, beštia, o ktorej hovorila Arianne. Vezmite si do rúk Hak´u Ceremonial Blade, ktorá jediná mu ublíži a zabite ho. Vráťte sa na cestu a pokračujte na východ. Keď pôjdete cestou, napravo budú nejaké zrúcaniny zamorené Hak´uami. Ak ich vyčistíte, môžete preskúmať kryptu, v ktorej pootočte jedným z kalichov rozmiestnených na podstavcoch a otvorí sa vám tajná miestnosť. Neďaleko tejto krypty je jaskyňa, kde je vcelku silný Elder Hak´u Which Doctor a nejaká korisť. Inak pokračujte ďalej cestou. Na severe sú malé ruiny, v ktorých je na rozborenej stene ukryté tlačidlo, ktoré vám vysunie truhlu s nejakou korisťou. Pokračujte ďalej.
Dorazíte k teleportu. Za ním sú Razka´s Ruins. V ich strede je páka, ktorá vás zvezie do vnútra, no zatiaľ ich nechajte tak. Prejdite ďalej a zabočte doľava, na severe. Vstúpte do malej jaskyne, prebojujte sa ňou a za ňou vás čaká Rokhar. Oslovte ho - povie vám, že sa pokúsi priviesť vlka cez trhlinu, no vy ho zatiaľ máte chrániť. Po rozhovore vás napadne niekoľko nawal beasts. Keď ich pobijete, znova oslovte Rokhara, pri ktorom už stojí vlk. Povie vám, že ho odvedie do mesta a odíde.
Teraz si môžete do mesta odskočiť aj vy. Zájdite ku Great Hall za Arianne ukážte jej hlavu zabitej beštie a ukončite quest Taar´s Investigation. Potom zájdite za Nedou, predavačkou zvierat. Poďakuje vám za pomoc pri získaní vlka a splníte quest Dire Wolf. Vráťte sa naspäť do džungle.
Trocha povyše, na juhu je malá jaskyňa, v ktorej sú len nepriatelia a korisť. Pokračujte ďalej po ceste. Naľavo narazíte ešte na jednu odbočku. Je to len malý priestor na konci ktorého je kruh s hubami. Zatiaľ ho nepotrebujete. Pokračujte cestou. Pôjdete popri starej veži, v ktorej sa za pomoci páky spustite dole a poberte korisť. Pokračujte ďalej cestou až do tábora Dryád v exile.
Po vstupe na vás zakričí muž, ktorého napadli postihnuté Dryády, aby ste mu pomohli. Zabite ich a oslovte ho. Je to Azunite Scholar, ktorý sem tiež prišiel pomôcť nakazeným Dryádam, no tak ako vy, tiež prišiel neskoro. Po boji sa s ním porozprávajte a povie vám pravdu o Valdisovi. Získal legendárny meč, ktorý mu môže pomôcť nastoliť vládu temna a teroru a ukončiť tento vek. Ešte sa pokúša spojiť všetky úlomky pradávneho štítu a jeden ste mu pomohli získať na začiatku pri dobití chrámu. Dá vám nejaké veci do daru a odíde.


Mapa

  1. Výťah do mesta Eirulan.
  2. Jaskyňa "A Dark, Bone - Filled Cave". (Gargaturax, quest Taar´s Investigation).
  3. Ruiny (Some Abandoned Ruins, prechod do údolia s tajnou mordenskou vežou).
  4. Tajná mordenská veža. (quest Finala´s Contempt).
  5. Teleport - Southern Greilyn Jungle.
  6. Razka´s Ruins. (quest Deru´s Treasure Hunt).
  7. Údolie s trhlinou - "Rokhar´s Rift Site". (quest Dire Wolf). Pred ním malá jaskyňa (A Small Cave).
  8. Kruh z húb. (quest Amren´s Vision).
  9. Vyhnanecký tábor Dryád (The Dryad Exile Colony).
  10. Malá jaskyňa "A Small Cave". Hrawn a starý vodca Hak´uov (quest The Hak´u Part II).
  11. Teleport - Eastern Greilyn Jungle.
  12. Runiny "An Underground Shelter" (quest Feldwir the Blacksmith).
  13. Posledná časť džungle; veža v ktorej nájdete Vixa, vstup do Kithraya Caverns.
  1. Vstup z džungle.
  2. Kováč Feldwyr (quest Feldwir the Blacksmith).
  3. Výťah na povrch, do džungle (prvý krát prístupný len z vnútra).
  4. Oblasť, kde nájdete Feldwyrovu kovadlinu (Feldwyr´s Anvil, Quest Feldwir the Blacksmith)
  5. Oblasť, kde nájdete Feldwyrovu rudu (Feldwyr´s Mythril Ore, Quest Feldwir the Blacksmith)
  6. Oblasť, kde nájdete Feldwyrovo kladivo (Feldwyr´s Hammer, Quest Feldwir the Blacksmith)


Chapter 6: Leaving Greilyn Isle
  • Locate the Kithraya Caverns.
  • Look for survivors from Vix´s squad.
  • Investigate Eastern Greilyn Beach.
  • Destroy the Shard.
  • Use the portal to leave Greilyn Isle.
  • Talk to Captain Suzor.
Keď muž odíde, pozbierajte veci v tábore a vydajte sa cestou na západ. Na jej konci je jaskyňa, v ktorej je Hrawn - Hak´u, ktorého ste stretli pri záchrane Tanzi. Sľúbte mu pomoc a objaví sa aj jeho otec, vrchný kňaz Hak´u. Je proti ubližovaniu Dryádam, no iný kňaz ho zvrhol a prevzal moc a od vás chce, aby ste ho zabili. Potom sa k moci vráti on a skončí sa boj medzi Hak´u a Dryádami. Potom sa vráťte naspäť do Exil Campu a teraz sa dajte cestou na východ. Prebojujte sa až k teleportu a preneste sa do Western Jungle. Odtiaľ pokračujte na východ. Už ste tú oblasť predtým mohli preskúmať, akurát ste sa nemohli dostať za vysoký múr. Teraz keď kliknete na dvere, tak vás nový vodca Hak´u vpustí dnu. Tam na vás čaká osobne Hak´u Usurper a jeho stráž. Pobite ich, vráťte sa k teleportu a preneste sa naspäť do Eastern Jungle. Vráťte sa za High Priestom do jaskyne a dostanete odmenu za zabitie uzurpátora. Potom sa teleportnite do mesta a zájdite do Infirmary, kde oslovte Heslu, povedzte jej, čo sa stalo a ukončite quest The Hak´u, Part II.

Vráťte sa teleportom do Eastern Jungle nad Exil Campom a pokračujte ďalej východnou cestou. Keď dorazíte k mostu, naľavo sú nejaké ruiny, do ktorých vlezte. Prebojujte sa až ku kováčovi menom Feldwyr. Bol by rád, keby ste mu priniesli jeho kovadlinu a mitrilovú rudu. Ak súhlasíte, otvorí vám dvere do nižšieho podlažia a získate quest "Feldwyr the Blacksmith". V miestnosti nad ním môžete použiť páku a vyviezť sa do veže nad ruinami a znútra ju otvoriť, čím si trochu skrátite cestu. Vráťte sa dole a prejdite dverami oproti Feldwyrovi a zbehnite do nižšej časti. Na konci sa cesta rozdvojuje. Choďte naľavo a zlikvidujte všetkých nepriateľov, kým nenájdete kovadlinu (Feldwyr´s Anvil). Vráťte sa na rázcestie a teraz by ste mali ísť doprava. No stráž, ktorá tam na vás čaká je naozaj veľmi silná, takže by ste si mali počkať, kým nebudete silnejší (aspoň okolo levelu 20) a až potom to tam prišli vyčistiť. Takže sa sem vráťte neskôr. Vyjdite opäť na povrch a prejdite mostom oproti ruinám.

Za mostom pokračujte priamou cestou do jaskýň, prebojujte sa nimi a vyjdite na druhej strane. Vonku vstúpte do domku, v ktorom je vojak (Ranger) Vix. Spomenie svojich mužov, ktorí padli v jaskyni. Rozhodnete sa zistiť, či to niekto z nich neprežil. Ponúkne vám pomoc a môžete ho pribrať do party. Ak odmietnete, bude čakať v krčme v meste. V jeho chajde si nezabudnite vziať zo stola knihu The Skath a z podstavcov Lesser Chant of Magic Awareness a Lesser Chant of Ranged Awareness. Potom pokračujte ďalej až do Kithraya Cavern. Prebojujte sa ňou, až do veľkej priestrannej jaskyne. Tam máte výťah, no je pokazený, vrátite sa sem neskôr. Odtiaľto vedú dve cesty. Cesta napravo síce vedie z jaskyne, ale len do uzavretej oblasti s pár nepriateľmi. Môžete ju preskúmať. Cesta naľavo vedie von z jaskyne a k teleportu, tak sa ňou vydajte. Za teleportom prejdite údolím do nižšej časti Kithraya Cavern.
V nej sa prebojujte až narazíte na vojaka z Vixovej jednotky. Varuje vás pred zlom, čo tu číha a stane sa z neho zombie, tak ho zabite. Pokračujte až na rázcestie. Dajte sa najprv napravo, na juh a prejdite dlhou a nepriateľmi preplnenou chodbou, na konci ktorej vás čaká Plagued Kithraya Hive Queen. Jej zabitím ste prispeli ku questu The Kithyara Hive. Vráťte sa na rázcestie a pokračujte druhou chodbou, naľavo, ktorou sa dostanete na pobrežie. Tam zbehnite dolu kopcom pobite duchov a zničte ulitu. Potom už len pokračujte na pobrežie, kde vás čaká Azunite Scholar. Pohovorte si s ním a otvorí vám portál, ktorý vás prenesie na pevninu. Prejdite ním. V malom tábore v púšti si už len pohovorte s kapitánkou menom Suzor.


Mapa

  1. Teleport - Eastern Greilyn Jungle.
  2. Vixova veža, vstup do Kithraya Caverns.
  3. Pokazený výťah (quest Finala´s Contempt).
  4. Teleport - Kithraya Valley.
  5. Kithraya Hive Queen (quest Kithraya Hive).
  6. Duch č 4. (quest Spirits of Aranna).
  7. Portál do tábora v Azunite Desert.


Chapter 7: Secret of the Azunite Desert
  • Find the Stela of Blindness.
  • Find the Stela of Life.
  • Find the Stela of Death.
  • Find the Stela of Sight.
  • Place the four Stelae and learn the location of the Lost Vault of the Azunites.
Vstúpte do budovy za kapitánkou Suzor a pohovorte si s vojakom Balamarom. Má ohromný smäd, tak mu ponúknite Efské pivo, ktoré ste získali v Eirulane (trochu postúpime v queste Lelani´s Sorrow). Dá vám zaň Skath Cat Ribs. Potom sa prebojujte k neďalekému teleportu a aktivujte ho. Vráťte sa do mesta a zájdite do časti Falls. Tam oznámte Tamari, že ste zabili potvoru v Kithraya Caves a splníte tak quest The Kithraya Hive. Potom zájdite do krčmy a na poschodí je vojak Jordhan. Dajte mu čerstvo získané Skath Cat Ribs a on vám zaň dá sošku (Statue of Xeria). Vráťte sa teleportom naspäť do púšte.
Môžete preskúmať južnú časť púšte, na juhovýchode nájdete kryptu, ktorú zatiaľ nechajte tak. Na juhozápade je na kopci veža vyžadujúca bojovníka levelu 13. Je v nej dobrá korisť. Inak sa vydajte z tábora na severovýchod, kde vám predtým Suzor otvorila bránu. Tam nájdete pár Skathov strážiacich prvú stelu. Pobite ich a získate Stela of Blindness. Prejdite bránou na východ a na konci tohto údolia nájdete ďalšiu skupinu Skathov, ktorých sa zbavte a získate Stela of Life. Vráťte sa na miesto, kde ste získali prvú Stelu a teraz choďte bránou na sever.
Vybehnite hore k veži, vstúpte do nej a zvezte sa dole. Tam je Master Therstrin, povie vám, že v neďalekej krypte je dedičstvo jeho rodiny, no zabudol, ako sa dostať cez jej ochranu. Ponúknite mu pomoc a získate quest "A Family Heirloom". Ešte si všimnite vo výklenku pri výťahu tlačidlo, ktorým si otvoríte tajnú miestnosť s korisťou a vráťte sa hore. (Thestrinova hrobka je na juhovýchode od tábora, no zatiaľ tam nechoďte, sú tam nepriatelia levelu 28, takže radšej až neskôr). Pokračujte za vežou ďalej. Na rázcestí sa dajte doľava a tam zabite ďalších Skathov a získate Stela of Death. Obráťte sa na sever a pokračujte cestou na druhú stranu. Pred vchodom do jaskyne zabočte doľava, zbehnite dolu schodmi, zabite posledných strážcov a získate štvrtú trofej - Stela of Sight.
Neďaleko vás je vchod do jaskyne. Môžete ju vyčistiť, no je to len nižšia časť s nepriateľmi a korisťou, no nedá sa cez ňu dostať do vyššej. Prejdite hore schodmi a vstúpte do jaskyne, je to horná časť Azunite Cavern.
Vyčistite si veľkú jaskyňu. Naľavo môžete vyčistiť ďalšiu menšiu, no je slepá. Oproti môžete ešte vyčistiť údolie za jaskyňou. Inak sa dajte z centrálnej jaskyne napravo, nahor, kde vstúpte do Azunitskej svätyne - Azunite Shrine. V prvej miestnosti je na stene tajný spínač, ktorým otvoríte tajnú miestnosť. Mimo koristi je v nej aj Lesser Chant of Purity. Pokračujte až do poslednej miestnosti, v ktorej je päť truhiel - jedna v strede a štyri po bokoch. Otvárajú vám tajné miestnosti po bokoch, v ktorých je korisť a nepriatelia. Okrem tej v juhovýchodnom rohu, tá truhla je mimik, celkom tuhý nepriateľ. V jednej z tých tajných miestností máte okrem koristi aj Mysterious Chant (Requo Malum Es). Pokračujte ďalej a zvezte sa dvoma výťahmi až do vnútornej komnaty Azunitovej Svätyne.
Máte tu dvere, ktoré vyžadujú Rangera levelu 13. Tiež je tu podstavec s Lesser Chant of Melee Awareness. Potom rozmiestnite do štyroch svietiacich bodov vaše štyri získané Stely a v strede miestnosti sa objavia na podstavci mapa (Map of the Lost Vault of Azunites) a strieborné zrkadlo. Vezmite si ich a otvoria sa vám dvere oproti podstavcu.


Mapa



  1. Teleport - Azunite Desert, vedľa neho malý, vojenský tábor, Captain Suzor, Soldier Balamar (quest Lelani´s Sorrow).
  2. Krypta "A Ruined Crypt" (quest Family Heirloom).
  3. Stela of Sight, Blindness, Dead, Life.
  4. Veža, v ktorej je Therstin (quest Family Heirloom)
  5. Azunitská svätyňa "An Ancient Azunite Shrine". Vstup do Lost Valley of Azunites.
  6. Vstup z Azunitskej svätyne do Lost Valley.
  7. Jaskyňa Fénixa (Cavern of the Phoenix, quest The Kalrathian Nexus)
  8. Duch č. 1 (quest Spirits of Aranna).
  9. Teleport - Lost Valley of the Azunites.
  10. Vstup do ruín "Some Lost Elven Ruins" (quest Arinth the Mad).
  11. Some Lost Elven Ruins v ktorých je zavretý Arinth the Mad (quest Arinth the Mad).
  12. Vstup do An Anzunite Cavern (oba vstupy spojené šípkou sú v hre spojené a tu sú rozdelené len pre potreby mapky).
  13. Vstup do Vaultu Azunitov, hádanka so sochami a zrkadlami. "The Lost Vault of the Azunites"
  14. The Tomb of Agarrus (quest The Legendary Mace of Agarrus).
  15. Teleport - Western Cliffs of Azunai. Pri teleporte vstup do tejto oblasti ("The Cliffs of Azunai"), ktorý sa sprístupní po prejdení ôsmej kapitoly.

Chapter 8: The Lost Azunite Artifact
  • Find the Lost Vault of Azunites.
  • Retrieve the Azunite Weapon.
  • Talk to Elven spirit in the Lost Vault of the Azunites.
Vyjdite von do údolia. Na juhu je jaskyňa Fénixa, no zatiaľ v nej nemáte čo robiť. Choďte na sever a prebojujte sa až k teleportu, ktorý je zrejme vítaný. Pokračujte ďalej na sever. Dorazíte do nejakých ruín, kde v ich východnom cípe je výťah vedúci do Stratených Elfských Ruín. V nich si v miestnosti naľavo nájdite tajné tlačidlo a otvorí vám miestnosť napravo. V nej pobite nepriateľov a pri dverách aktivujte ďalšie tajné tlačidlo, ktoré otvorí ďalšiu miestnosť. Takýmto spôsobom si tajnými spínačmi otvorte cestu až k schodisku, na konci ktorého je zavretý Arinth, no toho sa bude týkať quest až neskôr. Vráťte sa a pokračujte na sever a na konci vstúpte do jaskyne. Je tu Azunite Cave a susedí s jaskyňou, ktorou ste prechádzali v predošlej kapitole. Tak prejdite na jej koniec. Pôjdete popri zasunutom moste. Na druhej strane vidíte malý ostrovček. Južný most môžete vysunúť tlačidlom na neďalekých rozvalinách, uprostred ktorých horí oheň. No zatiaľ tam nepotrebujete ísť. Choďte na koniec jaskyne, kde vás čaká niekoľko sôch. Tej, na ktorú dopadá svetlo a nedrží zrkadlo dajte strieborné zrkadlo, čo ste získali na konci minulej kapitoly. Ju, aj všetky ostatné sochy pootáčajte tak, aby svetlo, ktoré odrážajú smerovalo na sochu pred strednou časťou a od nej aby sa odrážalo do stredu. Akonáhle svetlo dopadne na strednú časť, tá sa zdvihne a odhalí prechod, ktorým prejdite. Pootáčať ich je fakt jednoduché. Zbehnite dole točitým schodiskom a vezmite si zo stredu svätyne artefakt. Objaví sa duch prastarého z Azunitov. Pohovorte si s ním a vyjaví vám pravdu o vás, ste krve Azunitov, potomok línie samotného Azunita.


Mapa

  1. Teleport - Western Cliffs of Azunai. Pri ňom prechod do Azunai Cavern a Lost Valley of the Azunite.
  2. Vstup do Isteru´s Cavern.
  3. Vstup do starého elfského relikviára (quest Arinth´s Legendary Staff).
  4. Teleport - Eastern Cliffs of Azunai.
  5. Western Windstone Fortress Gatehouse.
  6. Eastern Windstone Fortress Gatehouse. Vstup do pevnosti.
  7. Vojak Banos (quest The Missing Squadron)
  8. Vojak Caiden (quest The Missing Squadron)
  9. Baráky. Vojak Nolan (quest The Missing Squadron).
  10. Teleport - Windstone Fortress. Pri ňom sú Taarth (quest The Missing Squadron) a Sartan (quest The Imprisoned Half-Giant).
  11. Vonkajší a vnútorný Vault v ktorom aktivujete artefakt.
  12. Vstup do chrámu Xerie.
  13. Miestnosť so sochou pre artefakt.
  14. Duch č. 6. (quest Spirits of Aranna)
  15. Jaskyňa Zeme (The Cavern of Earth, quest The Kalrathian Nexus)
  16. Teleport - Temple of Xeria.
  17. Nádvorie nad teleportom, kde vás čaká posledný boss prvého aktu. (Nezmestilo sa hore na mapku). Na jeho konci je portál do Aman´lu.


Chapter 9: Windstone Fortress
  • Begin the journey to the Windstone Fortress by speaking to the Azunite Ancestor.
  • Take the Azunite Artifact to Windstone Fortress.
  • Find the person in command.
  • Find the WIndstone Fortress Inner Vault Key.
  • Enter the Windstone Fortress Outer Vault.
  • Enter the Windstone Fortress Inner Vault.
  • Activate the Azunite Artifact.
  • Bring the Activate Azunite Artifact back to Captain Dathry.
  • Enter the Temple of Xeria.
Vráťte sa hore do jaskyne so sochami a oslovte opäť ducha, ktorý vám otvorí prechod do ďalšej oblasti. Prejdite teda von, kde máte teleport. Pokračujte ďalej cestou a zabočte do susednej jaskyne (Isteru´s Cavern). Cez jaskyňu sa prebojujte dlhou, jedinou možnou cestou až na hory k mostu. Prejdite ním. Za mostom pokračujte na západ, až k teleportu. Odtiaľ pokračujte ďalej do tunelov, za ktorými sa prebojujte až pred bránu pevnosti, kde uvidíte animačku, v ktorej Valdis vstúpil do pevnosti. Hlavným vchodom to nepôjdete, tak vybehnite hore schodmi napravo do Eastern Windstone Fortress Gatehouse. V ňom vyjdite hore schodmi a v chodbe otvorte prvé dvere napravo. Za nimi je vojak Banos. Súhlaste, že ho vezmete za veliteľom jeho jednotky Taarthom a získate quest "The Missing Squadron". Dvere naľavo vedú k nepriateľom a koristi a druhé dvere napravo k mimikovi. Prejdite do ďalšej chodby. Napravo sú dvere pre bojovníka levelu 17. Za rohom v chodbe je na zemi kniha Living and working with Half-Giants. Oproti nej je vo výklenku socha, ktorou pohnite a otvorí sa tajná miestnosť. V chodbe máte ešte jednu miestnosť napravo, do ktorej vojdite. V nej pobite nepriateľov a prejdite do jej susednej malej miestnosti so sochou v strede. Tu sa naučte Lesser Chant of Magic Skill. Zo zadnej strany sochy je tlačidlo, ktorým si otvorte tajnú miestnosť. Vráťte sa na hlavnú chodbu a pokračujte ďalej, až vonku do pevnosti. No nechoďte ešte na sever, k teleportu, ako naznačuje mapka, ale choďte oproti, na západ do Western Windstone Fortress Gatehouse. Prebojujte sa na koniec tejto časti, kde sa z podstavca naučte Lesser Chant of Melee Skill a vezmite si zo zeme knihu The Deeds of Xeria. Taktiež tu je vojak Caiden. Rozbite nádoby, ktorými sa zabarikádoval, aby mohol prejsť, oslovte ho a tiež sa k vám pridá ako Banos. Vráťte sa späť na nádvorie pevnosti. Prejdite kúsok na sever a zase odbočte doľava, na západ a vstúpte do barákov. Prejdite nimi na koniec, kde nájdete vojaka Nolana. Pri ňom je tiež Lesser Chant of Ranged Skill. Vráťte sa so všetkými troma vojakmi na nádvorie a choďte na sever za teleport. Tam nájdete veliteľa Taartha. Poďakuje vám za záchranu svojich mužov a za odmenu vám dá Dusty Key.
Obďaleč je v diere v zemi Sartan. Ponúknite sa, že sa pokúsite presvedčiť vojakov, aby ho pustili a získate quest "The Imprisoned Half-Giant". Obďaleč si pohovorte s kapitánom menom Dathry, aby ste postúpili v hlavnom queste a získate od neho Windstone Fortress Outer Vault Key. Musíte získať ešte druhý kľúč.
Vstúpte do chodby na východe a na konci použite zámku na stene a otvoria sa dvere. Prejdite ďalej a vezmite si žltú kocku (z Yellow Sight Hexahendron Pile). Položte ju do žiariaceho otvoru (Yellow Sight Hexahndron Socket). Otvorí sa vám ďalšia miestnosť, v ktorej sú dva otvory na zelené kocky. V miestnosti naľavo sú kocky, tak si dve vezmite a vložte do otvorov. Otvoria sa ďalšie dvere, za ktorými je Poručík Namyek. Je už zmutovaný, tak ho zabite a vezmite si od neho kľúč (Windstone Fortress Inner Vault Key). Potom si tu vezmite dve červené kocky a vložte ich do dvoch otvorov, čo otvorí dvere. V malej miestnosti za nimi si otvorte získaným kľúčom vnútorný Vault. V ňom kliknite na modrí plameň, ktorý aktivuje misku - artefakt, ktorý ste získali v Stratenom údolí Azunitov.
Potom si ešte z rohu miestnosti vezmite štyri purpurové kocky a otvorte si bočnú miestnosť s bossom. Na jej konci použite na zámku Dusty Key, ktorý ste získali vo vedľajšom queste a otvorte si ďalšiu miestnosť, v ktorej uložte do štyroch otvorov štyri purpurové kocky. Otvorí sa vám miestnosť s korisťou. Potom sa vráťte naspäť na nádvorie a pohovorte si s kapitánom Dathrym. Jeho vojaci odpália výbušninami zavalený prechod, takže cesta je voľná. Než sa ňou vydáte, ešte oslovte vojaka Orayna a povedzte mu, nech prepustí Sartana. Súhlasí, tak už len oslovte Sartana a splníte jeho quest. Môžete ho pribrať do party. Potom sa len prebite priestorom pred chrámom a vstúpte doň.


Chapter 10: The Temple of Xeria
  • Clear out the Temple of Xeria.
  • Place the Azunite Artifact on the Azunite Statue.
  • Find the Shard.
  • Destroy the giant trilisk in the temple courtyard.
  • Destroy the Shard.
  • Go through the portal to the town of Aman´lu.
V chráme pobite nepriateľov a prejdite ďalej až do miestnosti s dvoma otvormi na kocky v strede. Tie už poznáme. Takže si zboku vezmite tri zelené kocky a jednu umiestnite do zeleného otvoru. Otvorí sa miestnosť, z ktorej si vezmite tri žlté kocky. Jednu žltú umiestnite do žltého otvoru vo veľkej sále. Otvorí sa ďalšia tajná miestnosť. Vstúpte do nej a umiestnite do otvorov žltú a zelenú kocku. Otvoria sa ďalšie dve miestnosti. V jednej z nich si vezmite tri červené kocky a v druhej dve z nich umiestnite do otvorov. Opäť sa otvorí dvojo miestností. V jednej si vezmite tri purpurové kocky. V druhej otvorenej miestnosti umiestnite do otvoru jednu purpurovú kocku. Otvorí sa posledná tajná miestnosť, do ktorej umiestnite druhú purpurovú kocku. Teraz sa vám v miestnosti s otvormi z každého druhu farby sprístupnili všetky otvory. Tak posledné kocky každej farby umiestnite do nich a otvorí sa vám miestnosť s pokladom. V nej si poberte korisť a naučte sa Chant of Scholars. Objavením týchto tajných miestností ste postúpili v queste Secrets of Xeria´s Temple, už len stačí oznámiť chlapíkovi v krčme, čo ste našli.
Prejdite z veľkej sály dverami ďalej a tam pobite všetkých nepriateľov v hale aj v bočných miestnostiach. Potom kliknite na veľkú sochu v strede miestnosti a uvoľní magickú bariéru na dverách ďalej (ale, len ak ste pobili všetkých nepriateľov v okolí). Prejdite teda ďalej na sever. Tam si poberte korisť a dve knihy: The Death of Xeria a The War of Legions. V miestnosti sú tiež dve sochy. Jedna pri Incantation Shrine na severe a jedna na východe, nad schodmi. Obe vám otvoria tajné prechody. Jedna do Jaskyne zeme a druhá k výťahu, ktorým sa zvezte po nejakú korisť. Inak sa z tejto haly vydajte dverami na východe, ktoré vás dovedú k teleportu. Môžete sa vrátiť do Eirulanu a oznámiť chlapíkovi v krčme, že ste našli tajomstvo chrámu a splniť tak jeho quest.

Prejdite na chodbou oproti teleportu a vyjdite na nádvorie, kde vás čaká boss - trojhlavý had. V prvom rade sa zamerajte na prostrednú hlavu menom Vitalus, ktorá lieči ďalšie hlavy. Má najviac života, tak použite všetky špeciálne skilly. Potom zlikvidujte aj zvyšné hlavy Malac a Brune. Keď padne, zničte ešte za ním ulitu a je to. Dobehnú vojaci a pohoda. Obďaleč je portál vedúci do ďalšej oblasti.

Ešte pred koncom kapitoly a celého aktu, sa môžete vrátiť doplniť questy, ktoré ste predtým nesplnili, pokiaľ ste sa nechceli trápiť so silnými protivníkmi. Teraz by ste mali byť schopný si s nimi poradiť. Takže sa teleportujte do Eastern Jungle a na východe zájdite do jaskyne, v ktorej je kováč Feldwyr. Už ste mu predtým našli kovadlinu, tak teraz na opačnej strane spodného dungeonu pobite nepriateľov a vezmite si rudu. V juhozápadnom rohu je miestnosť, v ktorej keď otočíte sochou vo výklenku, otvorí sa vám tajná miestnosť. V juhovýchodnej miestnosti je nepriateľ s rudou. V miestnosti na východ je na schodoch spínač k tajnej miestnosti s korisťou. Posledná miestnosť je obyčajná. S rudou sa vráťte za kováčom, no keď prídete, uvidíte, ako mu ukradli kladivo. Prejdite novootvorenou časťou do haly. V nej je naľavo miestnosť pre bojovníka levelu 9. Prebojujte sa ďalej do jaskyne a získajte jeho kladivo. Zaneste mu ho a quest je splnený, ako odmenu vám sľúbi skvelú zbraň - máte si ju vyzdvihnúť u jeho brata Fyrndolfa v Aman´lu, pretože jej výroba mu pár dní potrvá.

Teraz sa vráťte do púšte (Azunite Desert) a choďte na juhovýchod, kde na konci vstúpte do krypty. Môžete bojovať s nepriateľmi v bočných miestnostiach, ak chcete. Inak oslovte sošku v strede centrálnej miestnosti. Dá vám štyri otázky. Ak odpoviete nesprávne, pošle na vás pár potvor. Správne odpovede sú Azunai, Xeria, Elandir, Zaramoth (3,3,1,1). Keď správne zodpoviete otázky, otvorí vám dvere za ňou. Sú tam dvaja nepriatelia levelu 28 a jeden čo má level 30. Môžete ich zvládnuť, alebo len zobrať meč a utekať preč. Ak chcete dostať toho nemŕtveho mága už teraz, potrebujete na neho silné kúzla, schopnosti, šťastie a veľa fľaštičiek. Problém je v tom, že si sám dopĺňa život. Podstatné je, aby ste získali meč zo stredu miestnosti. Ten zaneste Therstrinovi do jeho veže. Keď ho oslovíte, je rád, že ste našli jeho poklad a naučí vás zato Mysterious Chant (Magrum Erupto). Potom vás požiada o získaný meč. Ak si ho nechcete nechať, tak mu ho dajte a za to vás naučí druhý Mysterious Chant (Requo Amicum Es). Tiež vás varuje, že si vami nebol istý, tak vás naučil zlý chant, preto radšej ten predošlý (Magrum Erupto) nepoužívajte.

Keď to všetko spravíte, tak sa vráťte naspäť na miesto, kde ste zabili trojhlavého hada, prejdite k portálu a vstúpte doň.

Akt I | Akt II | Akt III | Sekundárne Questy

Súvisiace hry Dungeon Siege III: Treasures of the Sun
Dungeon Siege III
Dungeon Siege II: Deluxe Edition
Dungeon Siege II: Broken World
Dungeon Siege: Legends of Aranna
Dungeon Siege



Diskusia Príspevkov: 112 Hodnotenie
899 hlasov

100
60
20

80
40
0
54
Zobraziť všetky Pridať príspevok



| Návody | Autori |




© 99-2022 ABCgames.sk 
Facebook
 ABCgames.SK | CZ | E-shop hry |