HRYCHEATYTRAINERYNÁVODYPREKLADYCD OBALYWALLPAPERYSCREENSHOTYDOWNLOAD

OSTATNÉ
KALENDÁR
FÓRUM
FIRMY
TOP 10

KÚP SI HRU
UŽÍVATEĽ
Prihlásiť
Registrácia


Užívatelia
Hry v obchode
Zlacnené hry

ABCgames
Kontakt, RSS, Spolupráca
ŠTATISTIKY
Hry:
Cheaty:
Trainery:
Návody:
Preklady:
CD obaly:
Wallpapery:
Screenshoty:
Download:
21402
5455
5063
1438
1600
7352
6156
13160
1687

Online 4956 užívateľov

Cheaty > Žezlo Moci 2

 Hra 
Cheaty
Návod

Zobrazení: 7387
Edituj súbor config.inf v adreári base a napíš doň riadok:

            SET P_DEV_MODE 1

Potom v hre klávesom [~] otvor konzolu a píš nasledujúce príkazy:

Príkaz        (Parametre) Popis funkcie

EXEC          (1. 2. 3.)  Presunie sa do skriptu 3., ak sa premenná 1. rovná 2.
SET           (1. 2.)     Nastaví premennú 1. na hodnotu 2.
S_TEXT        (1. 2.)     Vypíše PGT súbor 1., ktorý zostane zobrazený 2. ms
PLAY          (1. 2.)     Prehrá zvuk 1., parameter 2. určuje druh prehrávania
                          ( 0 - once, 1 - loop )
GOTO          (1. 2. 3.)  Ide na návestie 1., ak sa premenná 2. rovná hodnote 3.
GOTO_N        (1. 2. 3.)  Ide na návestie 1., ak se promenná 2. NErovná hodnote 3.
JUMP          (1.)        Skočí na návestie 1.
ACTIVE        (1. 2.)     Nastaví aktivitu predmetu s ID 1. na hodnotu 2.
                          ( 0 -  neaktívny, 1 - aktívny )
WAIT          (1.)        Pozastaví program na 1. sekúnd.
VISIBLE       (1. 2.)     Nastaví viditeľnosť predmetu s ID 1. na hodnotu 2.
                          ( 0 - neviditeľný, 1 - viditeľný )
SURFACE       (1.)        Nastaví aktívnu ( zobrazovanú ) vrstvu na 1.
RETURN        (1.)        Vráti do programu hodnotu 1. ( pre inventár, nevyužité )
ANIM_TYPE     (1. 2.)     Nastaví typ animácie predmetu s ID 1. na hodnotu 2.
                          ( druhy animcií sú v anims\default.inf )
BIND          (1. 2.)     Priradí funkciu 1. ku klávese 2. ( nevyužité )
SET_FRAME     (1. 2.)     Nastaví aktuálny snímok animácie s ID 1. na snímok 2.
WAIT_ON_FRAME (1. 2.)     Počká, kým sa animácia s ID 1. dostane na snímok 2.
                          a pokračuje v skripte.
GUI_ACTIVE    (1.)        Určuje, či je možné kliknutím vyvodiť akciu
                          ( 0 - nie, 1 - áno )
INV_ADD       (1.)        Pridá predmet s ID č. 1. do inventára.
INV_DEL       (1.)        Odstráni predmet s ID č. 1. z inventára.
SAVE          (1.)        Uloží hru do pozície 1.
DLG_ADD       (1.)        Prídá jeden riadok textu do systému dialógov, je možné
                          používať aj medzery.
EXPL_TX       (1. 2. 3.)  Ak sa "predmet_id" rovná 1., zobrazí ako 
                          S_TEXT PGT súbor 2. po dobu 3. (ms)
JUMP_ON       (1.)        Presunie hráča na X-ovú pozíciu predmetu s ID č. 1.
                          ( napr. zmena vrstvy, presun na X dverí )
STOP          (1. 2.)     Zastaví prehrávanie zvuk. súboru 1. s loop hodnotou 2.
GOTO_EQ       (1. 2. 3.)  Ide na návestie 1., ak sa "predmet_id" rovná parametru
                          2. a "predmet_selected" parametru 3.
CHANGE_LEVEL  (1.)        Zmení aktuálny level na 1. ( napr "CHANGE_LEVEL
                          levels\alpha.tex" )
STOP_ID       (1.)        Zastaví prehrávanie zvuku predmetu s ID číslom 1.
GAME_OVER     (1. 2.)     Zobrazí "r.i.p" s komentárom 2. a obrázkom 1. ( z
                          gfx\game ) na pozadí.
JUMP_ON_Y     (1.)        Presunie hráča na Y-ovú pozíciu predmetu s ID č. 1.
                          ( napr. zmena vrstvy, presun na Y dverí )
JUMP_TO       (1.)        Presunie hráča na X-ovú a Y-ovú pozíciu predmetu s ID
                          č. 1. ( presun na X a Y dverí )
DLG_CLS                   Zmaže všetok text v dialógovom okne.

TIP: Tento kód funguje vo všetkých hrách postavených na "P`s 2D Engine".



Diskusia Príspevkov: 0 Hodnotenie
425 hlasov

100
60
20

80
40
0
51
Pridať príspevok



| Cheaty | Programy | Pojmy | Definície | Stručné rady | HEXaeditácia |




© 99-2022 ABCgames.sk 
Facebook
 ABCgames.SK | CZ | E-shop hry |